Նման գնահատական են տվել պոտենցիալ ներդրողները, այդ թվում՝ տեխնոլոգիական հիմնադրամները, որոնք ցանկանում են գնել ընկերությունը։ IPO – ն դիտարկվում է որպես Telegram-ի արժեքի հասանելիությունը ժողովրդավարացնելու միջոց։
Մեսենջերի լսարանը հասել է ամսական 900 մլն ակտիվ օգտատերերի։ Telegram-ի հասույթը, որում երկու տարի առաջ ներդրվել են պրեմիում հաշիվներ և գործարկվել են գովազդներ, այժմ կազմում են «հարյուր միլիոնավոր դոլարներ»: Telegram-ը կարող է շահութաբեր դառնալ եթե ոչ 2024-ին, ապա հաջորդ տարի: Telegram-ը, ամենայն հավանականությամբ, ձգտելու է ցուցակվել ԱՄՆ-ում, երբ ընկերությունը դառնա շահութաբեր, իսկ շուկայական պայմանները՝ բարենպաստ: