Հայաստանի և Վրաստանի տարածքով դեպի Սև ծովի ավազան ճանապարհը ժամանակի առումով երկու օրով ավելի կարճ է, քան ներկայիս երթուղին (Ադրբեջանով)։ Այս առումով Իրանի դեսպան Մեհդի Սոբհանին նշել է Հայաստանի Հյուսիս-Հարավ մայրուղու նախագծի հարավային հատվածում շինարարության կարևորությունը: Ներկայումս Ագարակ-Քաջարան հատվածի շինարարությունն արդեն սկսվել է։ Առաջիկայում կհայտարարվի Քաջարանի թունելի կառուցման մրցույթ, որից հետո կսկսվեն շինարարական աշխատանքները Քաջարանից Սիսիան։