SDEK-ը նախատեսում է միացնել պիկապ կետերը, որոնք ունեն լոգիստիկ և տեխնիկական հնարավորություններ՝ այդ նպատակով ընդունելու մեծ չափերի 100 կգ-ից ավելի բեռներ: Նախկինում ընկերությունը հայտարարել էր շուկաների և անհատների համար խոշոր ապրանքների առաքման մեկնարկի մասին: Առայժմ մեծ չափերի բեռների առաքման ձևաչափը կսկսվի «դռնից դուռ» ռեժիմով և չի ազդի պիկապ կետի վրա։
«Ապագայում մենք կապելու ենք պիկապ կետերը, որոնք ունեն դրա համար նյութատեխնիկական հնարավորություններ», – բացատրեց SDEK-ը:
Ռուսական ֆրանչայզինգային ասոցիացիայի (RAF) գործադիր տնօրեն Յուրի Միխայլիչենկոն, SDEK-ի հավաքման կետերի (POP) ֆունկցիոնալությունն ընդլայնելու առաջին քայլն արվել է երկու տարի առաջ: Այնուհետև ֆրանչայզերը հնարավորություն ունեցան դառնալու լիարժեք մինի-լոգիստիկ կենտրոններ, ինչը բարձրացրեց նրանց մրցունակությունը։ Այժմ SDEK կետերը ոչ միայն թողարկում են ապրանքներ, այլև ընդունում են դրանք։ Ֆունկցիոնալության ընդլայնմամբ մեծ բեռների վրա, որոնք հաճախ ուղարկվում են փոքր ձեռնարկությունների կողմից, որոնք զբաղվում են փոքրածավալ արտադրությամբ, մրցունակությունն էլ ավելի կբարձրանա: Միխայլիչենկոն բերում է ցածրահարկ շինարարության մեջ պահանջված աստիճանների օրինակը, որոնք այժմ հնարավոր կլինի հասցնել բեռնափոխադրման կետ։
«Սանդուղքի հավաքածուն կշռում է մոտավորապես 200 կգ: Սա փոստով կամ այլ միջոցներով ուղարկելն անհնար է։ Եթե նման տարբերակ ավելացնեք, ապա համեմատած այլ պիկապ կետերի հետ, հատկապես այն կետերի, որոնք չունեն լոգիստիկ կենտրոնի ֆունկցիոնալությունը, դա կբարձրացնի SDEK-ի գրավչությունը»,- նշել է փորձագետը։
Ավելին, նման գործառույթը կնպաստի ռուս արտադրողների և փոքր բիզնեսի փոքրածավալ արտադրության և լոգիստիկայի զարգացմանը, հատկապես Ուզբեկստան և Ղազախստան ապրանքներ առաքելիս, որտեղ նույնպես բաց են SDEK կետերը։
«Կարծում եմ, որ 100-ից 500 կգ բեռներ ուղարկելու և ստանալու հնարավորության գաղափարը ժամանակին է և ճիշտ։ Շատերն ունեն տարածքներ և նման բեռներ և տրանսպորտ ստանալու հնարավորություն, ինքնագնաց սայլերի, հիդրոտեխնիկական և էլեկտրական մանիպուլյատորների օգտագործման հետ կապված խնդիրներ չկան», – եզրափակել է ՌԱՖ-ի տնօրենը։
Էլեկտրոնային առևտրի շուկայի մասնակիցների ասոցիացիայի (AUREC) համանախագահ Տատյանա Գուդինայի խոսքով, ներկայումս արտոնագրով բացված SDEK կետերի մոտ 80%-ը ընդունում է մինչև 45 կգ բեռներ մեկ միավորի համար և յուրաքանչյուր պիկապ կետի մոտավոր տարածքը, որը կազմում է մինչև 50 քառ. մ և թույլ չի տալիս ընդունել մեծ բեռներ։
«Խոշոր բեռների ընդունումը կազմակերպելու համար ֆրանչայզերը ստիպված կլինի ավելի ընդարձակ տարածքներ վարձակալել, սայլեր գնել և բարձրացնել աշխատողների աշխատավարձերը։ Հարց է առաջանում՝ ինչպե՞ս է դա վճարվելու, արդյո՞ք հոգալու են պիկ-ապի տերերի ծախսերը»,- պարզաբանել է Գուդինան։
«Գլխավոր հարցն այն է, թե որքանով է շահավետ պիկապ կետը: Եթե չափազանց մեծ ապրանքների «հավելավճարը» մեծ է, ապա գաղափարը հաջող իրականացման մեծ ներուժ ունի»,- ասում է Շչեգլովը։
Հուլիսի 26-ին SDEK-ը հայտարարեց, որ պատրաստվում է գործարկել նոր ծառայություն էլեկտրոնային առևտրի և ֆիզիկական անձանց համար խոշոր ապրանքների առաքման համար 2024 թվականի վերջից – 2025 թվականի սկզբից: Առաջին փուլում ծառայությունը հասանելի կլինի Մոսկվայում և Մոսկվայի մարզում, իսկ ավելի ուշ՝ Եկատերինբուրգում և Սվերդլովսկի մարզում։ Մինչեւ 2025 թվականի վերջ նախատեսվում է ընդգրկել SDEK մասնաճյուղերը Ռուսաստանի 24 քաղաքներում։ Խոշոր չափի բեռների փոխադրումը ենթարկվելու է նույն սահմանափակումներին, ինչ սովորական ծանրոցների դեպքում (արգելված բեռներ, որոշակի վտանգի դասերի բեռներ, մեծածախ և հեղուկ բեռներ և այլն):
Հատուկ սակագին կգործի 100 կգ-ից ավելի մեծ բեռների համար։ Ըստ վիճակագրության՝ b2c հատվածում 1 մեծ պատվերի միջին քաշը 500 կգ-ից ոչ ավելի է։