Վլադիսլավ Բակալչուկը հայտնել է, որ իր հեռանալուց հետո Wildberries-ը վարկեր է հավաքել ևս 40 միլիարդ ռուբլու դիմաց։ Ընկերության վրա ֆինանսական բեռը, նրա խոսքով, ավելացել է այն պատճառով, որ «Ռուս»-ի սեփականատերերը ավելի մեծ գումարի վարկեր են ստացել, քան անհրաժեշտ էր։ Դրա պատճառով շատ բանկեր դադարեցրին գումարներ տրամադրել Wildberries-ին, և ընկերությունը սկսեց խնդիրներ ունենալ նախկին վարկերի մարման հարցում: Ըստ Բակալչուկի, շուկան ի վերջո կարող է ունենալ դրամական բացեր և այլ ֆինանսական խնդիրներ: Ձեռնարկատերը գրում է, որ որոշ բանկեր սկսել են մեղմ եղանակով նվազեցնել վարկերի ծավալը, իսկ մյուսները պահանջում են իրենց վերադարձնել ամբողջ գումարը։ Բակալչուկը կարծում է, որ դա կարող է հրահրել շինարարական նախագծերի դադարեցում ֆինանսավորման բացակայության պատճառով։ Ապագայում կարող են խնդիրներ առաջանալ պահեստներում ապրանքների պաշարների հետ կապված։ Օգոստոսի 5-ից հասույթն ուղղվում է Russ, իսկ վճարումների մի մասը դեռ գնում է Wildberries-ի միջոցով, ինչը նույնպես կարող է նպաստել ընկերության վարկերի աճին։ Wildberries-ի մամուլի ծառայությունը մեկնաբանել է Վլադիսլավ Բակալչուկի հայտարարությանը հայտնելով, որ այս տեղեկությունը չի համապատասխանում իրականությանը։
«Միացված ընկերությունն իր պարտավորությունները կատարում է ժամանակին և ամբողջությամբ։ RVB-ի ֆինանսական բարձր կայունությունը թույլ է տալիս նրան ոչ միայն սովորականի պես շփվել գործընկեր բանկերի հետ, այլև կարճ ժամանակում զգալիորեն ընդլայնել թվային հարթակի ընդլայնման մասշտաբները»,- ասվում է հաղորդագրության մեջ։
B1-ը (EY-ի նախկին ռուսական ստորաբաժանումը) ռուսը գնահատել է 460–500 միլիարդ ռուբլի: Սակայն փորձագետները համաձայն չեն այս թվերի հետ և կարծում են, որ գումարն իրականության հետ կապ չունի։ Ըստ վերլուծաբանների՝ Russ-ի իրական արժեքը կազմում է 40-45 մլրդ ռուբլի, իսկ Wildberries-ը՝ 1,2-1,3 տրլն ռուբլի։
2024 թվականի հունիսին Wildberries-ը հայտարարեց միաձուլման մասին արտաքին գովազդի օպերատոր Russ-ի հետ։ Այնուհետեւ ընկերությունները ստեղծեցին համատեղ ընկերություն՝ RVB LLC, որտեղ 65%-ը պատկանում է Wildberries-ին, իսկ 35%-ը՝ Stinn ընկերությանը, որին պատկանում է Russ Outdoor-ը։ Վլադիսլավ Բակալչուկը հայտարարեց «ընկերության գրավման հստակ նշաններ»։ Նա նաև դիմում է ներկայացրել Rospatent-ին, որտեղ հայտնում է, որ ապրանքային նշանների փոխանցումը կարող է խախտել շուկան հիմնած ամուսինների իրավունքները: