Wildberries-ի վաճառողները սկսեցին մուտք գործել նոր վճարովի գործիք, որը մշակվել է ռուսաստանյան «A/B թեստավորում» խմբի մասնակցությամբ՝ ապրանքային քարտերի հիմնական լուսանկարների համար: Փորձագետները դրական են գնահատել այս հնարավորությունը, սակայն առաջարկել են, որ զանգվածային օգտագործման դեպքում մրցակիցների հետ հակադրության վրա հիմնված էֆեկտը կնվազի: Wildberries շուկան գործարկել է նոր գործիք՝ «A/B թեստավորում» ապրանքային քարտերի հիմնական լուսանկարների համար: Այս հնարավորությունն արդեն ընձեռվել է «Jam»-ի բաժանորդագրություն ունեցող որոշ վաճառողների։
«Ներկայումս նոր գործիքը փորձարկման փուլում է, բայց մոտ ապագայում մենք նախատեսում ենք այն հասանելի դարձնել Jam-ի բաժանորդագրությամբ բոլոր վաճառողների համար», – պարզաբանել է ՀԲ-ն։
Ընկերությունը պարզաբանել է, որ «A/B թեստն» արդեն RVB LLC միավորված ընկերության աշխատանքի արդյունքն է, որտեղ Russ խումբը (գովազդային նախագծերով զբաղվող) ունի 35%, իսկ Wildberries-ը՝ 65%: Շուկայի ակտիվների զգալի մասը փոխանցվել է նոր ընկերությանը։
«A/B թեստավորումը» թույլ կտա պարզել, թե որ պատկերն է ավելի շատ թրաֆիկ գրավում և խթանում վաճառքը: Նոր գործիքը վաճառողներին թույլ է տալիս համեմատել իրենց հիմնական լուսանկարների տարբեր տարբերակները՝ ավտոմատ կերպով բաշխելով իրենց տպավորությունները գնորդների միջև։ Թեստի ավարտից հետո վաճառողը ստանում է մանրամասն վերլուծություն, որը կօգնի ընտրել ապրանքի քարտի համար ամենաարդյունավետ լուսանկարը, ինչը կբարձրացնի փոխակերպումը և ավելի շատ հաճախորդներ կգրավի, հայտնում է ՀԲ-ն։
«Jam» բաժանորդագրության արժեքը ամսական 14990 ռուբլի է, վճարումից հետո վաճառողին հասանելի կլինի ամեն ամիս հինգ «A/B թեստ»: Եթե վաճառողին անհրաժեշտ է ավելի քան հինգ թեստ, դրանք կարող են լրացուցիչ ձեռք բերել մեկ «A/B թեստավորում» կարժենա 1000 ռուբլի: Էլեկտրոնային առևտրի շուկայի մասնակիցները կարծում են, որ նոր գործառույթը կօգնի վաճառողներին աշխատել շուկայում:
«Կարծում եմ, որ ՀԲ-ի նորարարությունը կգտնի իր լսարանը: Վաճառողների համար կարող է դժվար լինել ընտրել վաճառվող բարձրորակ ֆոտոբովանդակություն: Բացի այդ, շուկան այժմ գերհագեցված է ցածրորակ ֆոտոծառայություններ առաջարկող ընկերություններով։ Եթե մեքենան հայտնաբերի «վաճառվող» լուսանկարներ, ապա դա, անշուշտ, կօգնի վաճառողներին մեծացնել իրենց շրջանառությունը», – ասում է Նատալյա Դոբրայդենը՝ VeraDeti գործակալության հիմնադիրը (ներառյալ նրանց, ովքեր զբաղվում են շուկաների նկարահանումներով):
Ըստ Anabar շուկաների վերլուծության և առաջխաղացման ծառայության հիմնադիր Պյոտր Մարկովի՝ ՀԲ-ի առաջարկած գործիքը օգտակար է։ Գնորդները գնում են ապրանքներ նրանցից, ում ուշադրություն են դարձնում, քանի որ, օրինակ, կարմիր շապիկների ընտրությունը կարող է շատ լայն լինել ցանկալի բնութագրերը որոնման տող մուտքագրելուց հետո:
«Գնորդները գնում են նրանցից, ում նկատել են որոնման արդյունքներում: Եվ ամենից հաճախ որոշիչ գործոնը ապրանքի վերնագրի լուսանկարն է»,- ասում է Մարկովը։ Բայց լուսանկար հրապարակելիս վաճառողները ավելի հավանական է, որ ապավինեն իրենց ճաշակին, ինչը չի հաստատվում ոչ մի պրակտիկայի կողմից։ Չնայած հաճախ գնման պահվածքը կախված է օրվա ժամից, շաբաթվա օրվանից և այլն: Այս խնդիրը լուծելու համար կա «A/B թեստավորում», որի միջոցով կարելի է որոշել որոշ լուսանկարների ժողովրդականությունը։
Ըստ Մարկովի՝ գործիքի մեջ ներդրումները սկզբում վաճառողներին կվճարեն։ Բայց եթե շատ մեծ թվով վաճառողներ սկսեն օգտագործել այն, ազդեցությունը կարող է նվազել։
«Եթե բոլորն օգտվեն այս գործիքից, այսինքն՝ դա հավասարապես լավ անեն, մրցակիցների հետ հակադրության վրա հիմնված էֆեկտը կնվազի։ Ընդ որում, ամենաշատը կկորցնեն նրանք, ովքեր չեն կիրառի նման գործիք»,- հավելել է Մարկովը։
A/B թեստերը արտադրանքի ուժեղ և թույլ կողմերը բացահայտելու, օգտագործողի փորձը բարելավելու և նույնիսկ լսարան գրավելու նոր ուղիներ գտնելու ամենաօգտակար գործիքներից են: