USD389.76EUR406.4RUB3.79

Wildberries-ը «WB Club» բաժանորդագրություն է թողարկել հաճախորդների համար՝ 2 մլն զեղչված ապրանքներով

Wildberries շուկայում նրանք գործարկել են «WB Club» բաժանորդագրություն կայքի և հավելվածի օգտատերերի համար: Բաժանորդներին խոստանում են մուտք գործել հատուկ բաժին՝ լրացուցիչ զեղչերով, որոնք կարող են զուգակցվել այլ զեղչերի և ակցիաների հետ, ասել է Wildberries Russ միավորված ընկերության գլխավոր տնօրենի տեղակալ և կոմերցիոն տնօրեն Դմիտրի Գլազիխինը: Փորձագետների կարծիքով՝ նախագծի նկատմամբ վաճառողների կողմից շատ մեծ հետաքրքրություն կա։ Թե ինչպես հաճախորդները կգնահատեն բաժանորդագրությունը, ցույց կտա ժամանակը: Հուլիսին ՀԲ-ն հայտարարեց ծրագրի փորձնական գործարկման մասին: Wildberries-ի վաճառողները իրենք են ավելացրել ապրանքներ WB Club-ի բաժանորդների համար և սահմանել զեղչեր, որոնց առավելագույն գումարը կազմել է 31%: 

«Wildberries վաճառողները արդեն ավելացրել են ավելի քան 2 միլիոն ապրանք «WB Club» բաժնում, և ամեն օր դրանք ավելի ու ավելի շատ կլինեն», – ասաց Դմիտրի Գլազիխինը:

Բացի զեղչերից, բաժանորդագրությունը թույլ է տալիս փոխել ապրանքների առաքման կետը պատվերի կատարման պահից սկսած առաջին 30 րոպեի ընթացքում կամ մինչև դրա հավաքման սկիզբը: Գնորդը կստանա հատուկ աջակցության գիծ, ​​և նրա հարցումները կմշակվեն օպերատորների առանձին խմբի կողմից: Բացի այդ, բաժանորդը հնարավորություն կունենա ավելի տեսանելի դարձնել իր հաշիվը «Կարծիքներ» և «Հարցեր»՝ օգտագործելով իր անվան դիմաց գտնվող «WB Club» պատկերակը: Մեկ այլ առանձնահատկությունն արտաքին հարթակի գործընկերների առաջարկների հասանելիությունն է: 

WB Club-ի բաժանորդագրության հասանելիությունը օգտատերերի համար կբացվի աստիճանաբար, երբ թարմացված հավելվածը ներբեռնվի խանութներ, ներառյալ AppStore-ը և Google Play Market-ը: Բաժանորդագրությունից օգտվելու համար անհրաժեշտ է թարմացնել հավելվածը, ակտիվացնել բաժանորդագրությունը «Պրոֆիլ» բաժնում, գնալ «Ակումբային զեղչեր» բաժին, որտեղ կարող եք գտնել հավելյալ զեղչերով ապրանքներ։ 

Բաժանորդագրության առաջին ամսվա արժեքը կկազմի 1 ռուբլի, այնուհետև՝ 199 ռուբլի։ Մեկ տարի գնելիս յուրաքանչյուր ամիս կարժենա 159 ռուբլի:

Հուլիսին ՀԲ-ն հայտարարեց վաճառականների համար բաժանորդագրության տարբերակների մասին: Հստակեցվել է, որ զեղչերի բաժինը կխթանվի «պուշ ծանուցումների և բաններների օգնությամբ»։ Գնորդները նաև կկարողանան կատալոգում գտնել առաջարկներ WB Club-ի բաժանորդների համար՝ որոնման մեջ ֆիլտր կիրառելով։ Այնուհետև նշվեց, որ վաճառողը ինքնուրույն է որոշում զեղչի չափը՝ 1%-ից մինչև 20% միջակայքում։

«Wildberries-ի WB Club-ի նոր բաժանորդագրությունը հետաքրքիր քայլ է հաճախորդների հետ փոխգործակցության բարելավման և վաճառքի ավելացման ուղղությամբ», – ասում է Անտոն Բեստուգինը, էլեկտրոնային առևտրի ընկերությունների TOGO խմբի համահիմնադիրը։

Նրա խոսքով, վաճառողների կողմից մեծ հետաքրքրություն կա բաժանորդագրությունների նկատմամբ։

«Սա թույլ կտա մեզ առանձնանալ մրցակիցների մեջ և գրավել գնորդների ուշադրությունը։ Զեղչի սեփական գումարը սահմանելու ունակությունը լրացուցիչ ճկունություն է տալիս թիրախային լսարանը գրավելու և վաճառքը խթանելու համար», – բացատրեց Բեստուգինը: Ձեռնարկատերը կարծում է, որ զեղչեր խթանելով՝ բիզնեսը լրացուցիչ գործիքներ կստանա՝ ապրանքների տեսանելիությունը բարձրացնելու համար։

«Բաժանորդագրության ներկայիս գինը և առաջարկվող գովազդային պայմանները գրավիչ կետեր են, որոնք կարող են օգնել ամրապնդել հաճախորդների հավատարմությունը: Ընդհանուր առմամբ, «ՀԲ Ակումբը» հաճախորդների հետ փոխգործակցության նոր հորիզոններ կբացի և մեզ՝ վաճառողներին, կառաջարկի վաճառքի արդյունավետությունը բարելավելու գործիքներ: Մենք անհամբեր սպասում ենք այս բաժանորդագրության հնարավորություններին և պատրաստ ենք ակտիվորեն մասնակցել դրա զարգացմանը»,- եզրափակեց փորձագետը։

«Anabar» վերլուծական և առաջխաղացման ծառայության մարքեթինգի տնօրեն Մաքսիմ Սամոյլենկոն կարծում է, որ բաժանորդագրության ներդրումը տրամաբանական և միանգամայն սպասելի քայլ է Wildberries-ի կողմից։

«Այսօր արդեն իրականություն է դարձել, որ Wildberries-ը ոչ միայն առցանց շուկա է, որտեղ մարդիկ գնում են ապրանքներ և ծառայություններ: Այն նաև վայր է, որտեղ մարդիկ անցկացնում են իրենց ազատ ժամանակը։ Եվ սա հեշտ է ստուգել, ​​եթե նայեք Runet-ի ամենաշատ այցելվող կայքերի ցանկին»,- պարզաբանել է փորձագետը։

Սամոյլենկոն հավելել է, որ Wildberries-ն առաջին հերթին բիզնես է, որը գումար վաստակելու կարիք ունի։ Շուկան գումար է վաստակում վաճառողների վաճառքից, գովազդի տեղադրումից և վաճառքից և գնորդների համար լրացուցիչ ծառայություններից:

«Մի կողմից շուկան այս ծառայությունները կտրամադրի հաճախորդներին, բայց մյուս կողմից՝ դա Wildberries-ի համար կնշանակի երկար ժամանակի ընթացքում վճարումների հստակ, կառավարելի հոսք: Ուստի, այո, սա շատ լավ որոշում է»,- եզրափակեց փորձագետը։

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ