USD389.76EUR406.4RUB3.79

ՎիմպելԿոմը ստացել է 10,15% առևտրային տեխնոլոգիա մշակող Briskly-ում

ՎիմպելԿոմը ներդրումներ է կատարել առանց անձնակազմի առևտրի տեխնոլոգիա մշակող Briskly-ի (ռուսական իրավաբանական անձ Briskly ՍՊԸ) Hive LLC վենչուրային հիմնադրամի միջոցով: Հեռահաղորդակցային ընկերությունը ներդրումային փուլի ընթացքում ընկերությունում ստացել է 10,15 տոկոս՝ իրավաբանական անձանց միասնական պետական ​​ռեգիստրից։ Ինչպես հայտնում է Forbes-ը՝ վկայակոչելով իր աղբյուրին, Beeline վենչուրային հիմնադրամը 1,7 մլն դոլար է ներդրել «խելացի սառնարանների» ստեղծման մեջ։ Briskly-ի հիմնադիր Գլեբ Խարիտոնովը պարզաբանել է, որ ընկերությունը, հաշվի առնելով նոր փուլը, հավաքել է 700 մլն ռուբլի (մոտ 7,6 մլն դոլար ընթացիկ փոխարժեքով, Խարիտոնովի խոսքերը մեջբերված են «ՎիմպելԿոմի» մամուլի հաղորդագրությունում։ Նոր փուլից առաջ հիմնադիրը խոսեց 5,5 մլն դոլարի ներդրման մասին։ Փուլին մասնակցել են նաև Իլյա Ռիբալկինը և Մաքսիմ Պոլետաևը, առաջինի մասնաբաժինը 11,15%-ից հասել է 11,44%-ի, իսկ երկրորդի մասնաբաժինը 38,7%-ից նվազել է մինչև 36,4%: Հիմնադիր Գլեբ Խարիտոնովի մասնաբաժինը փուլից հետո 36,98%-ից նվազել է 31%-ի։ Բացի այդ, Վադիմ Մալիշկոն իր մասնաբաժինը 13,08%-ից նվազեցրեց մինչև 10,96% կանոնադրական կապիտալը 19,8%-ով ավելացնելուց հետո։ Խարիտոնովը, ում խոսքերը մեջբերված են Beeline-ի մամուլի հաղորդագրությունում, պնդում է, որ Hive Foundation-ի հետ համագործակցությունը ոչ միայն ֆինանսական աջակցություն է նախագծերի զարգացմանը, այլև կառավարման փորձին, կոնտակտներին և ցանցերին հասանելիություն: Ընկերությունը նախատեսում է ամրապնդել իր դիրքերը շուկայում, արագ զարգացնել տեխնոլոգիաները և թողարկել նոր տեսակի սարքավորումներ: Hive-ը հետաքրքրված էր մանրածախ ծրագրաշարի համակցմամբ՝ արագ աճող օգտագործման ցուցանիշներով: Briskly ՍՊԸ-ի հասույթը 2023 թվականին աճել է 4,4 անգամ՝ մինչև 231,8 մլն ռուբլի, զուտ շահույթը կազմել է 325,7 մլն ռուբլի (2022 թվականին ընկերությունն ունեցել է 54,7 մլն ռուբլու վնաս)։ Briskly-ն մեկնարկել է 2018-ին և հաջորդ տարի իրականացրել է 370 հազար դոլար ընդհանուր գումարի երկու փուլ, 2020 թվականին նախագիծը հավաքել է ևս 2 միլիոն դոլար՝ ֆինանսավորելու իր առաջին նախագիծը Եվրոպայում: Briskly-ն թողարկել է ավելի քան 15 հազար միավոր խելացի սարքավորումներ, այդ թվում՝ միկրոշուկաներ, առանց վաճառողների «խելացի սառնարաններ», որոնք փոխարինում են ավտոմատներին։  Ավելի քան 3 հազար ձեռնարկատեր Ռուսաստանում, Ղազախստանում և Բելառուսում աշխատում է Briskly հարթակում, իսկ B-Pay հավելվածում կատարվել է մոտ 1,5 միլիարդ ռուբլու ավելի քան 8 միլիոն գնում։

2023 թվականի վերջին Բրիսքլին որոշեց հրաժարվել Կիպրոսի իր մայր կառույցից և ամբողջությամբ տեղափոխվել Ռուսաստան։ Փորձագետները կարծում են, որ նման քայլը ցույց է տալիս, որ Briskly-ն կենտրոնացած է ներքին շուկայի և ԱՊՀ երկրների վրա։ Ընկերությունը, հավանաբար, միջոցներ կհավաքի Ռուսաստանում և ներդրողներ կփնտրի «բարեկամ» երկրներում: Briskly-ն ծրագրային ապահովում է մշակում առանց անձնակազմի առևտրի համար և արտադրում է սարքավորումներ ինքնասպասարկման խանութների համար Վիբորգում գտնվող սեփական գործարանում: Ծառայության առանցքը B-Pay հավելվածն է, որը հաճախորդներն օգտագործում են ապրանքի շտրիխ կոդերը սկանավորելու և իրենց սմարթֆոնով գնումների համար վճարելու համար։ Փետրվարի 8-ին ստարտափի գործադիր տնօրեն է դարձել Անդրեյ Օրեշկոն, որը Սբերբանկից է, իսկ մայիսին ընկերության հիմնադիր Գլեբ Խարիտոնովը կրկին դարձել է ընկերության գործադիր տնօրեն։

2023-2024 թվականներին Hive վենչուրային հիմնադրամը ներդրումներ կատարեց մարքեթինգային ստարտափ Eshopmedia-ում, Tamburin մեդիա պլանավորման ավտոմատացման հարթակում, KeepRise գնագոյացման համակարգում և Novator Kids առցանց երեխաների կրթական հարթակում:

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ