USD389.76EUR406.4RUB3.79

10 պատճառ վճարային տերմինալներից օգտվելու համար

Օրեր առաջ Telcell ընկերությունը ներկայցրել էր հետաքրքրական ինֆոգրաֆիկա, հայտարարելով, որ Telcell-ն ունի 4500 տերմինալ ամբողջ Հայաստանում, և այս թիվն օրեցօր աճում է:

Իրականում սա բավականին լուրջ թիվ է և վկայում է այս համակարգերի նկատմամբ վստահության մասին: Իր հերթին Telcell-ն ունի տերմինալների ամենամեծ ցանցը, ինչը հարմար է քաղաքացիներին՝ արագ վճարումների համար, բիզնեսներին արագ ֆինանսական միջոցների շրջանառության համար, իսկ պետությանը՝ արդյունավետ վերահսկողության համար:

Հաշվի առնելով այս ամենը, մենք որոշեցինք մեր ընթերցողին ներկայացնել թե ինչ է վճարային տերմինալը և 10 պատճառ, թե ինչով է դա հարմար կիրառելիության տեսանկյունից:

Եվ այսպես, վճարային տերմինալները լայնորեն օգտագործվող սարքեր են, որոնք առաջարկում են մի շարք հարմարություններ ինչպես բիզնեսներին, այնպես էլ հաճախորդներին: Ահա դրանց հիմնական առավելությունները.

1. Հեշտ և արագ գործարքներ

Վճարային տերմինալները թույլ են տալիս արագ իրականացնել վճարումներ՝ բանկային քարտերի, սմարթֆոնների կամ այլ վճարային մեթոդների միջոցով: Սա կրճատում է հերթերն ու սպասման ժամանակը, ինչը հատկապես կարևոր է մեծ հաճախորդահոսք ունեցող բիզնեսների համար:

2. Տարբեր վճարային մեթոդների աջակցություն

Տերմինալները կարող են ընդունել վճարումներ բանկային քարտերով (դեբետային և կրեդիտային), կոնտակտային վճարումներ (NFC, օրինակ՝ Apple Pay, Google Pay), ինչպես նաև կանխիկի փոխարինող վճարային համակարգերով: Սա հարմար է ինչպես հաճախորդների, այնպես էլ բիզնեսների համար, քանի որ առաջարկում է վճարումների ճկունություն:

3. Հաճախորդների գոհունակության բարձրացում

Տերմինալների օգտագործումը հաճախորդներին հնարավորություն է տալիս ընտրել իրենց նախընտրած վճարային եղանակը, ինչը մեծացնում է հաճախորդների գոհունակությունը: Արդյունքում՝ նրանք ավելի հաճախ են վերադառնում ծառայություններից օգտվելու համար:

4. Անվտանգություն

Վճարային տերմինալները օգտագործում են SSL կոդավորում և EMV տեխնոլոգիաներ, ինչը պաշտպանում է անձնական և ֆինանսական տվյալները: Սա նվազեցնում է կեղծիքների և կիբերանվտանգության սպառնալիքների հավանականությունը, ինչը կարևոր է թե՛ բիզնեսի, թե՛ հաճախորդների համար:

5. Հաշվառման և հաշվետվությունների ավտոմատացում

Տերմինալները կարող են ավտոմատ կերպով գրանցել վճարումները և ապահովել հաշվետվություններ բիզնեսի համար: Սա հեշտացնում է հաշվապահական գործընթացները՝ նվազեցնելով մարդկային սխալների հավանականությունը և խնայելով ժամանակ:

6. Բիզնեսի ընդլայնման հնարավորություններ

Տերմինալները օգնում են բիզնեսներին ընդլայնել իրենց վաճառքների ծավալը՝ ավելացնելով հաճախորդների համար հասանելի վճարային տարբերակները: Դրանք հատկապես կարևոր են առցանց բիզնեսների և շարժական վաճառքի կետերի համար:

7. Կանխիկի նվազում

Տերմինալները նվազեցնում են կանխիկ փողի անհրաժեշտությունը, ինչը նպաստում է ավելի արդյունավետ և արագ գործընթացների: Բացի այդ, կանխիկի հետ կապված ռիսկերը, ինչպես օրինակ՝ գողությունը կամ կորուստը, նույնպես նվազում են:

8. Շարժունակություն և մատչելիություն

Որոշ վճարային տերմինալներ շարժական են, ինչը թույլ է տալիս բիզնեսներին աշխատել ցանկացած վայրում՝ առանց ֆիքսված վայրի անհրաժեշտության: Սա հատկապես հարմար է մանրածախ, ռեստորանային և միջոցառումների ոլորտներում աշխատող բիզնեսների համար:

9. Հաճախորդների տվյալների հավաքում

Վճարային տերմինալների միջոցով հնարավոր է հավաքել և վերլուծել հաճախորդների վճարային վարքագծի տվյալները, ինչը բիզնեսներին հնարավորություն է տալիս ավելի լավ հասկանալ իրենց հաճախորդների պահանջներն ու ստեղծել հատուկ առաջարկներ:

10. Սխալների նվազեցում

Վճարային տերմինալները նվազեցնում են մարդկային սխալների հավանականությունը, քանի որ գործարքները ավտոմատ են, իսկ հաշիվները տրամադրվում են էլեկտրոնային ձևով:

Այս բոլոր առավելությունները դարձնում են վճարային տերմինալները հարմար և կարևոր գործիք ցանկացած բիզնեսի համար՝ արագացնելու վճարային գործընթացները և բարձրացնելու հաճախորդների գոհունակությունը։

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ