AstraLab adtech ծառայության հիմնադիր Իվան Պարիշևը ստացել է 2,9% շքեղ պայուսակների և աքսեսուարների վերավաճառքի հարթակի կապիտալում: Վերլուծաբանները գնահատել են ամբողջ ընկերության արժեքը 0,6–1,2 միլիարդ ռուբլի: Իրավաբանական անձանց միասնական պետական ռեգիստրի համաձայն՝ Պարիշևն առաջին անգամ մուտք է գործել «Կուլտ» ՍՊԸ-ի (պլատֆորմի ռուսական իրավաբանական անձ) մայրաքաղաք հոկտեմբերի 1-ին։ Միևնույն ժամանակ, ազդեցության վենչուրային հիմնադրամը, որն առանձին կենտրոնացած է Zerno Ventures-ի կին հիմնադիրներին աջակցելու վրա (Zerno Ventures JSC) ավելացրել է իր մասնաբաժինը ընկերությունում 14,68%-ից մինչև 20,21%: Հոկտեմբերի 1-ին ընկերությունը 11%-ով ավելացրել է նաև կանոնադրական կապիտալը՝ մինչև 13 հազար ռուբլի։ The Cultt-ի բոլոր հիմնադիրները՝ Աննա Ավտայկինան, Դարիա Զոսիմենկոն, Մարիա Մանաևան, Տատյանա Մոշկովան, նվազեցրել են իրենց բաժնետոմսերը 21,33%-ից մինչև 19,22%:
Forbes-ի տվյալներով՝ մինչ The Cultt-ի մեկնարկը Ավտաիկինան մշակել է մեդիա արտադրանք Yandex-ում, Մանաևան մշակել է արտադրանք adtech ստարտափում AstraLab, Էրմակովան գովազդել է ռուսական լողազգեստների Pache ապրանքանիշը, իսկ Զոսիմենկոն աշխատել է որպես անձնական ոճաբան։
2023 թվականի վերջին Kult-ի եկամուտը 8 միլիոն ռուբլուց աճել է մինչև 155 միլիոն ռուբլի: Freedom Finance Global-ի վերլուծաբանները Կուլտ ՍՊԸ-ն գնահատել են 0,6–1,2 մլրդ ռուբլի՝ նշելով ընկերության ֆինանսական ցուցանիշների բարձր աճի տեմպերը։
«Կուլտ ՍՊԸ-ի ֆինանսական հաշվետվությունները՝ ըստ ՌԱՍ-ի, ներկայացված են միայն վերջին երկու տարիների համար: Այն ցույց է տալիս եկամուտների և զուտ շահույթի աճի բարձր տեմպեր, թեև իրականում զուտ վնաս է գրանցվել 2022 թվականին։ Եթե դատենք ընկերության EBITDA-ի և միայն վերջին երկու տարիների ընթացքում նրա բիզնեսի աճի տեմպերի հիման վրա, ապա Kult-ի արժեքը կարելի է գնահատել 0,6–1,2 միլիարդ ռուբլի», – ասել են վերլուծական ընկերությունից:
Ներդրումային հարթակի գլխավոր վերլուծաբան Զորկո Ալեքսեյ Պավլյուչենկովը նշում է, որ Ռուսաստանում վերավաճառքի շուկան վերջին տարիներին աճում է երկնիշ տեմպերով՝ տարեկան 10-ից մինչև 15%։
«Եթե հաշվի առնենք միջազգային վիճակագրությունը, ըստ որի՝ օգտագործված ապրանքների մասնաբաժինը շքեղության սեգմենտում կազմում է ամբողջ սեգմենտի մոտ 15%-ը, ապա մենք կստանանք ռուսական շքեղության մանրածախ շուկայի գնահատականը մոտ 60 միլիարդ ռուբլի»,- կարծում է փորձագետը:
Պավլյուչենկովի խոսքով՝ մրցակցությունն այս շուկայում և հատկապես շքեղ ապրանքանիշի պայուսակների վերավաճառքի ոլորտում մեծ է և շարունակում է սրվել։ Առաջատարը Oskelly-ն է, որին հաջորդում են աճող հարթակները՝ Second Friend Store, The Cultt, Ex-bags և Spin4Spin:
«Մենք կանխատեսում ենք, որ նման մրցակցության արդյունքը կլինի հարթակի մարքեթինգային ծախսերի ավելացումը և նման բիզնեսների մարժայի աստիճանական նվազումը։ Ես այս բիզնեսը, ելնելով իր առանձնահատկություններից, կգնահատեի տարեկան 1-1,5 եկամուտ»,- եզրափակեց «Զորկո»-ի փորձագետը։
2023 թվականին Zerno Ventures-ն առաջին անգամ ներդրել է $300 հազար The Cultt-ում։ Գումարն օգտագործվել է տեսականու ընդլայնման, նոր ուղղությունների մեկնարկի, տեխնոլոգիաների, ՏՏ զարգացման և շուկայավարման ավելացման համար։ Ներդրումները բաժնետոմսերի չեն վերածվել։
2024 թվականի հունվարին Zerno Ventures-ը երկրորդ անգամ ներդրումներ կատարեց The Cultt-ի վերավաճառքի հարթակում՝ առաջին անգամ ընկերությունում հավաքելով 14,68%:
«2023 թվականի դեկտեմբերին մենք փաստացի փակեցինք հաջորդ փուլը, գործարքի գումարը կազմում էր մինչև 1 միլիոն դոլար, ընդհանուր առմամբ, մենք հավատում ենք և ակտիվորեն հետևում ենք վերավաճառքի շուկային և պատրաստ ենք ներդրումներ կատարել այս ոլորտում այլ նախագծերում»,- հայտնել է Zerno-ի մամուլի ծառայությունը:
Միջոցները նախատեսվում էր օգտագործել ծրագրի մասշտաբի համար։
The Cultt-ը թողարկվել է 2020 թվականին Աննա Ավտաիկինայի, Դարիա Զոսիմենկոյի, Մարիա Մանաևայի և Տատյանա Էրմակովայի կողմից: Վերավաճառվող ապրանքների պահանջարկը մեծացել է Ռուսաստանի դեմ պատժամիջոցների կիրառումից հետո։ Վերավաճառված ապրանքների նկատմամբ հետաքրքրության արագ աճը հրահրվել է Ռուսաստանում բազմաթիվ արտասահմանյան ապրանքանիշերի գործունեության դադարեցմամբ և ապրանքների գների աճով:
Cultt կայքում նշվում է, որ ընկերությունը առաքում է իրեր Եվրոպայից և ԱՄՆ-ից Hermes, Chanel, Cartier, Panerai և այլ ընկերությունների պաշտոնական կայքերից։