Ամերիկյան PepsiCo կորպորացիան երկու հայտ է ներկայացրել Ռոսպատենտին՝ նոր տեսակի չիպերով փաթեթավորման բացառիկ իրավունքներ ստանալու համար։ Ընկերությունը, որը 2022 թվականի փետրվարից հետո հայտարարեց Ռուսաստանում գործունեության սահմանափակումների մասին, գրանցում է էքստրասուր Lays չիփսերի և քաղցր «թայ չիլի» Cheetos-ի դիզայնը։ Հայտերը ծառայությունն ստացել է 2024 թվականի հոկտեմբերին, և Rospatent-ին կարող է տևել մինչև 18 ամիս՝ դրանք քննարկելու համար։ Գրանցվելուց հետո բացառիկ իրավունքները խախտողներին սպառնում է մինչև 5 միլիոն ռուբլի տուգանք, հայտնել է Իսիբրանդի արտոնագրային բյուրոյի հիմնադիր և արտոնագրային հավատարմատար Օլգա Բոնդարևան։ 2022 թվականի մարտին PepsiCo-ն դադարեցրեց ըմպելիքների խտանյութերի արտադրությունը Pepsi, Mirinda, 7Up և Mountain Dew համաշխարհային ապրանքանիշերի ներքո Ռուսաստանում, գովազդային գործունեությունն ու ըմպելիքների վաճառքն այդ ապրանքանիշերի ներքո: WSJ թերթը հաղորդել է, որ PepsiCo-ն կշարունակի վաճառել Lays, Khrustim, Cheetos և Doritos չիպսերը Ռուսաստանում, ընկերությունն ունի խորտիկների երկու գործարան: Հունիսին ամերիկյան The Coca-Cola ընկերությունը երկարաձգեց Ռուսաստանում Coca-Cola ապրանքանիշի բացառիկ իրավունքը մինչև 2034 թվականի օգոստոսի 26-ը։ Ռուսաստանում ապրանքանիշերը գրանցելու պատժամիջոցներ կիրառող ամերիկյան և եվրոպական ընկերությունների ցանկությունը կարող է կապված լինել վերադարձի պլանների հետ։