Երիտասարդները ոչ թե iPhone-ի և դիզայներական նորագույն պայուսակ են ուզում, այլ թանկարժեք խորտիկներ և անսովոր խմիչքներ։ Փետրվարյան McKinsey-ի հետազոտության համաձայն՝ սնունդը ամենաբարձր կատեգորիան է, որի վրա Gen Z-ը և Millennials-ը նախատեսում են ծախսել: Այն առաջ է ռեստորաններից, ճանապարհորդություններից և ֆիթնեսից: 2017 թվականին սննդի վրա ամենաշատը ծախսել են Zoomers-ը, որին հաջորդում են Boomers-ը։ Որոշ երիտասարդներ ստանձնում են երկրորդ և նույնիսկ երրորդ աշխատանքը, որպեսզի կարողանան ամեն օր գնումներ կատարել Erewhon-ից՝ բարձրակարգ սուպերմարկետների ցանցից, որը հայտնի է իր 19 դոլար արժողությամբ սմուզիներով, որը համատեղ ստեղծվել է Քորթնի Քարդաշյանի, Քեթի Փերիի և այլ հայտնիների կողմից: Bank of America-ն հունիսին հայտնել է, որ իր Gen Z-ի հաճախորդներն ավելի շատ են ծախսում պրեմիում մթերային խանութներում, քան ցանկացած այլ սերունդ:
Միտումը տարօրինակ է թվում, քանի որ վերջին տարիներին սովորական սուպերմարկետներում նույնպես գներն աճում են։ Հարցվածների ավելի քան մեկ քառորդը, ովքեր նկատել են սննդամթերքի գների աճը, բաց են թողել սնունդը՝ գումար խնայելու համար, ըստ May CreditKarma-ի հարցման: Այժմ շատ երիտասարդներ ցանկանում են ոչ թե նորագույն iPhone-ն ու դիզայներական պայուսակը, այլ թանկարժեք խորտիկներն ու հետաքրքիր խմիչքները։ Իհարկե, 53 դոլար արժողությամբ մինի կրուասան հացահատիկը և 45 դոլարանոց կարտոֆիլի չիփսը թանկ են, բայց դեռ ավելի մատչելի, քան 2 հազար դոլար արժողությամբ պայուսակը:
Zoomers-ի մթերային զամբյուղն ավելի թանկ է երկու պատճառով. Նախ, երիտասարդները նախընտրում են բուսական և օրգանական արտադրանք (և դրանց գները ավելի բարձր են): Whole Foods-ի համար YouGov-ի վերջին հարցման ժամանակ Gen Z-ի հարցվածների 70%-ը նշել է, որ ավելի շատ կվճարի բարձրորակ արտադրանքի համար:
Երկրորդ՝ սնունդը դառնում է կարգավիճակի խորհրդանիշ։ Երիտասարդ ամերիկացիները հաճախ չեն կարողանում սեփական տները գնել, ինչպես նաև ավելի քիչ հավանական է վարորդական իրավունք ձեռք բերել (էլ չենք խոսում շքեղ մեքենաներ գնելու մասին):