Հանցագործները սկսում են ակտիվանալ նոր տարվա տոների շեմին, իսկ այդ ժամանակահատվածում ամենատարածված կապի ձևը բրենդների համար ադվենտյան օրացույցներն են: Բրիտանական NatWest-ը միավորել է երկու տրենդները և ստեղծել ադվենտյան օրացույց, որն օգնում է սովորել ճանաչել առցանց գնումների ժամանակ հանդիպող հայտնի խաբեությունների սխեմաները, որոնցից յուրաքանչյուրը խորհրդանշվում է առանձին բջիջով և ձեռագործ շոկոլադով: Scamvent Calendar-ը հասանելի կլինի սահմանափակ քանակությամբ բանկի որոշ մասնաճյուղերում:
Այս արշավը ոչ միայն օգտակար է, այլև բավականին ստեղծագործ, որպեսզի դառնա վիրալ և գրավի լայն լսարանի ուշադրությունը: Փոխարենը ձանձրալի ծանուցումների և նախազգուշացումների, որոնք հաճախ կորում են տեղեկատվական աղմուկի մեջ, բանկն օգտագործում է ձևաչափ, որն համապատասխանում է եղանակին և օգնում է լավ յուրացնել տեղեկատվությունը:
Անցյալ տարի NatWest-ը թողարկել էր սեղանի խաղ, որտեղ մասնակիցները սովորում էին ճանաչել խաբեությունների սխեմաները, խաղալով ընկերների կամ ընտանիքի հետ: Հերթական ճանապարհը՝ դարձնելու անհետաքրքիր նախազգուշացումը հիշարժան ընտանեկան փորձառության: