Անցյալ տարի ռուսական բանկերը եւ ֆինանսական ընկերությունները երեք անգամ ավելի անհատական հաճախորդների տվյալներ են կորցրել, քան 2022-ին:
Համեմատած 2021թ., ցուցանիշը աճել է 57 անգամ: Բացարձակ արժեքներով 170.3 միլիոն անձնական տվյալների արտահոսք է եղել, չհաշված վճարման տվյալները: Տվյալների արտհոսոի կեսը տեղի է ունենում բանկերից:
Ռոսկոմնադզորն առավել մեծ թվեր է ներկայացնում՝ ընդգրկելով բոլոր ռուսական ֆինանսական ընկերությունները, հաշվելով 300 միլիոն տվյալ և 168 արտահոսք: