JPMorgan Chase-ը փող կաշխատի իր հաճախորդների՝ 80 միլիոն գործարքների տվյալների օգնությամբ: Բանկը սկսում է թվային մեդիա բիզնես:
Chase Media Solutions-ը գովազդատուներին խոստանում է մուտք իր ԶԼՄ ցանցի հսկայական լսարանին: Հաճախորդները շահավետ անհատականացված առաջարկներ եւ քեշբեք կունենան:
Բանկի մեդիա ցանցը ուժեղ առավելություն է հաճախորդների տվյալների հսկայական զանգվածի տեսքով: Եվ որպես արդյունք՝ սպառողական միտումների եւ նախասիրությունների վերաբերյալ խորը պատկերացում:
Բայց ամենակարեւորն այն է, որ բանկն ունի հաճախորդների տվյալները բոլոր հնարավոր պլատֆորմներում, ներառյալ թվային ծառայություններ, հեռախոս, էլփոստի եւ հաղորդակցման այլ գործիքներ:
JPMorgan Chase գովազդային պլատֆորմը գործարկելու համար երկու տարի առաջ գնեց Figg ընկերությունը: