USD389.76EUR406.4RUB3.79

Հագուստի ռուսական Martlet ապրանքանիշը 100 միլիոն ռուբլի է հավաքել մասնավոր ներդրողներից

Martlet ապրանքանիշը զանգվածային հատվածում ներգրավել է 100 միլիոն ռուբլի ներդրում: Գործարքը կայացել է 2023 թվականին, գումարը տրամադրել են մասնավոր ներդրողները։ Միջոցները կուղղվեն տեսականու ընդլայնմանը, ինչպես նաև նոր ուղղության զարգացմանը՝ նոր ապրանքանիշերի աջակցմանը: Վերջինիս համար Martlet-ը վերածվեց ընկերությունների խմբի։ Նշվում է, որ այս ձևաչափը «հարթակ կստեղծի անկախ ռուսական ապրանքանիշերի հետ համագործակցության, նրանց աջակցության և ֆինանսական խորհրդատվության համար»։ Martlet-ը պատրաստ է ամբողջությամբ կամ մասամբ գնել փոքր բրենդներ՝ հետաքրքիր պատմություններով և նոր կատեգորիաներով։ Դրա դիմաց երիտասարդ բրենդներին հասանելի կլինեն ծառայությունների լայն շրջանակ՝ ֆինանսական և իրավաբանական խորհրդատվությունից մինչև հաշվապահություն և ռազմավարական պլանավորում։ Սա ընկերության համար առաջին ներդրումը չէ։ 2021 թվականի աշնանը Martlet-ը հավաքեց 300 հազար դոլար, որն օգտագործեց շուկաներ մուտք գործելու համար, իսկ 2022 թվականի ամռանը փակեց 500 հազար դոլարով ներդրումների երկրորդ փուլը։

Martlet ապրանքանիշը թողարկվել է 2019 թվականին Արտեմ Սեմենովի կողմից։ Ընկերությունը հագուստ է ստեղծում 25-ից 40 տարեկան կանանց համար։ Ապրանքանիշը ներկայացված է Lamoda, Ozon, Wildberries, Yandex Market շուկաներում, ինչպես նաև Woss և Offprice օֆլայն ցանցերում։ Ընկերության սեփական կայքը մնում է վաճառքի հիմնական ալիքը:

Ըստ Kontur.Focus համակարգի՝ 2022 թվականի հուլիսի դրությամբ, Martlet ՍՊԸ-ի 86,4%-ը պատկանում է հիմնադիր Արտեմ Սեմենովին, 9,6%-ը՝ նախորդ փուլերից մեկի ներդրող Ահմեդ Ախմեդովին, 4%-ը՝ Red+ բժշկական հագուստի խանութի՝ Maxim-ի սեփականատիրոջը Անդրիանով։

Ընկերության հասույթը 2023 թվականի վերջին կազմել է 96,2 մլն ռուբլի (2022 թվականի 57 մլն ռուբլու համեմատ), զուտ շահույթը՝ 1,6 մլն ռուբլի։

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ