Շուկայի խաղացողները չեն հավատում ընկերության հաջողությանը: Այս հայտարարությունից անմիջապես հետո բաժնետոմսերի արժեքը ընկավ գրեթե 5%-ով, իսկ նախորդ տարվա հունվարից՝ ավելի քան 20%-ով:
Ի՞նչ հաշվարկ է արել PayPal-ը
«Խելացի ստացականները» կանխատեսում են, թե հաջրդիվ ինչ կցանկանա ձեռք բերել հաճախորդը, հաշվի առնելով նախորդ գնումների պատմությունը: Այս տեղեկատվության հիման վրա վաճառողները կարող են անձնական առաջարկություններ անել և քեշբեքեր տալ:
Նոր հաճախորդների համար առաջարկվում է ներգրավված պլատֆորմ՝ հիմնվելով նրանց գնումների պատմության վրա: PayPal-ձեռքի տակ տեղեկություններ ունի մոտ կես տրիլիոն դոլարի գործարքների մասին:
Մեկ քլիքով ցանկացած կայքէջում պատվերներ պատվիրելու համակարգ՝ առանց անձնական տվյալների մուտքագրման: Պատվերի կատարման արագությունը մեծանում է 40%-ով: