Tinkoff-ը գործարկել է «օգնականների տիեզերք»՝ սրանք արհեստական ինտելեկտի օգնականներ են, որոնք հարմարվում են օգտատերերի խնդրանքներին և տալիս են նրան անհատականացված պատասխաններ:
AI օգնականները կարող են հումորով արձագանքել սպամերին, օգտագործողի համար ընտրել որոշակի ապրանքներ կամ օգտատիրոջն ընկղմել ներդրումային թեմայի մեջ: Գործարկման ժամանակ կան վեց AI օգնականներ, որոնք միմյանցից տարբերվում են իրենց հատուկ հմտություններով և փոխազդեցության սցենարներով:
«Գնումների օգնական» – կարող է ապրանքներ ընտրել որոշակի կատեգորիայից՝ հաշվի առնելով անհատական կարիքները (օրինակ՝ հասկանում է հարցման իմաստը. «Ձմռանը ձեռքերի չոր մաշկի համար քսուք ընտրեք»)
«Ճամփորդական օգնական» – խորհուրդ կտա, թե որտեղ է լավագույնը ճանապարհորդել, գտնել լավագույն ավիատոմսերը և կազմել ճանապարհորդության պլան.
«Ներդրումների օգնական» – թույլ կտա ձեզ խորանալ ներդրումների թեմայի մեջ և խնայել ժամանակ տեսությունը ուսումնասիրելու և արժեթղթերը վերլուծելու համար.
«Կրտսեր օգնական» – գիտի, թե ինչպես զվարճացնել երեխաներին և շփվել նրանց հետ թեմաների լայն շրջանակի շուրջ, կարող է սովորեցնել ֆինանսական գրագիտություն և օգնել նրանց հասկանալ դպրոցական ծրագիրը.
«Քարտուղար» – հաճախորդի փոխարեն պատասխանում է զանգերին, հումորով շփվում է սպամերի հետ, այնուհետև ուղարկում է խոսակցության ձայնագրությունը և սղագրությունը:
AI-ի այլ օգնականներից տարբերությունն իրենց ոլորտում ավելի խորը մակարդակի խնդիրներն արագ լուծելու և բարդ հարցումները մշակելու կարողությունն է, բացատրում են ընկերությունը:
Օգնականների տիեզերքը ստեղծվել է Tinkoff AI տեխնոլոգիական կենտրոնում։ Օգնականները հիմնված են մասնագիտացված խոշոր լեզուների մոդելների (LLM) վրա, որոնք հանդես են գալիս որպես ChatGPT-ի այլընտրանք:
Սկզբում օգտատերերը մուտք ունեն «ներդրումների օգնական» Tinkoff Investments հավելվածում: Մոտ ապագայում բոլոր օգնականները կհայտնվեն Tinkoff հավելվածներում IOS-ի և Android-ի համար, իսկ որոշները կհայտնվեն նաև Telegram-ում։