Օզոնի շուկան իր գործընկեր տերերին տեղեկացրել է հավաքման կետերի (POPs) 2024 թվականի մայիսի 1-ից համաձայնագրում փոփոխությունների մասին. Մոսկվայում և մարզերում ներդրվում է լրացուցիչ դրամական աջակցություն, ինչպես նաև տուգանքներ ապրանքների կորստի և «սխալ տարածքի համար»: Մայիսից հուլիսը շուկան երաշխավորում է ամսական առնվազն 200 հազար ռուբլի պարգև՝ Կենտրոնական օղակաձև ճանապարհի մոսկովյան պիկապ կետերին:
Պայմաններ. մայիս-հուլիս ամիսն աջակցության ժամանակահատվածում հավաքագրման կետի շահագործման 10-12-րդ ամիսն է, կետը գործում է առնվազն 30 օր և պահպանում է նվազագույն ամսական շրջանառությունը, որն ուժի մեջ է եղել ս.թ. առաջին վեց ամիսներին շահագործման:
Գործընկերների աջակցությունն ընդլայնվում է փոքր քաղաքներում առաջին պիկապ կետը բացելիս: Եթե նման պիկապ կետը տեղափոխվի վերանորոգման մինչև մայիսի 31-ը, ապա Ozon-ը լրացուցիչ կգանձի 50 հազար ռուբլի: Իրենք իսկապես մեծացնում են աջակցությունն այս տարածաշրջաններում. «Կապիտալ շուկան ունի վարձավճարի և աշխատուժի առավելագույն արժեքը, ուստի մենք հասկանում ենք, որ ապրանքների շահույթի հասնելու համար կարող է ավելի երկար տևել: Փոքր քաղաքների ոչ բոլոր բնակիչներն են սովոր առցանց գնումներ կատարել: Հետեւաբար, մինչ սպառողների սովորություններն այնտեղ փոխվում են։ Օզոնը սկսեց բեռի մի մասը (ապրանքներով փաթեթավորումը) կորած համարել, եթե այն չփոխանցվեր խաչմերուկի ընդունման պահից 14 օրվա ընթացքում։
Նաև շուկան այժմ կարող է ստուգել, թե արդյոք պիկապ կետի աշխատակիցն աշխատել է ապրանքների հետ ըստ հրահանգների: «Եթե պարզվի, որ հրահանգները խախտվել են, ապա մենք պահանջ կներկայացնենք ապրանքի արժեքի 2 տոկոսի չափով, բայց ոչ պակաս, քան 100 ռուբլի յուրաքանչյուր նման դեպքի համար», – ասվում է տեղեկագրում: Օզոնը վստահեցրել է, որ բեռների տարածքների հետ կապված պրակտիկան «հազվադեպ է», ինչպես և դրանց վերաբերյալ դեպքերը. «Մենք հստակեցրել ենք մանրամասները, թե ինչ և ինչպես ենք պահանջելու, որպեսզի գործընկերներին հարցերն անակնկալ չգան»: Ընկերությունը նաև մտադիր է «ուշադիր ստուգել յուրաքանչյուր պիկապ կետի տարածքի տվյալները»: Եթե պարզվի, որ գործակալը սխալ տարածք է նշել, ապա կայքը կարող է տուգանք սահմանել 30 հազար ռուբլու չափով, ինքնուրույն փոխել ծառայության կետի տարածքը և հաշվարկել սպասարկման վճարը նոր տվյալների համաձայն:
«Մեզ համար կարևոր է հասկանալ կետի թողունակությունը, իմանալ, թե քանի հաճախորդ կարող է այնտեղ ապրանք պատվիրել: Բաց լինելը կարևոր է մեզ համար, այդ թվում նաև մեր գործընկերների կողմից, ուստի մենք օբյեկտիվ ենք համարում պատժամիջոցներ կիրառել տիեզերքի հետ կապված շուկան խաբելու համար», – բացատրեց Ozon-ի ներկայացուցիչը: