Դուբայի Wee շուկան ոչ պարենային ապրանքների արագ առաքմամբ, որը հիմնադրվել է ռուսական էլեկտրոնային առևտրի ներգաղթյալների կողմից, ներգրավել է 12 միլիոն դոլարի ներդրումներ: Դուբայի հիմնադրամը SIG Investments-ը տրամադրել է $10 մլն ընկերության գնահատմամբ ևս 2 մլն դոլար ներդրվել է ընկերության ներկայիս բաժնետերերի կողմից: SIG Investments-ը ստացել է ընկերության կապիտալի 25%-ը, մնացած 75%-ը գործող բաժնետերերից։
Wee-ն գործարկվել է 2022 թվականին Logsis-ի (ապրանքների առաքում առցանց խանութներից և մանրածախ ցանցերից) հիմնադիր Օլեգ Դաշկևիչի, Սերգեյ Կոլիկովի (Պահեստների և առևտրի զարգացման համար պատասխանատու AML, DTS, Yandex Delivery) և Անաստասիա Քիմը (Yandex Market-ում): պատասխանատու էր Yandex Delivery ծառայության զարգացման համար):
2023 թվականին Yandex Market-ի նախկին կոմերցիոն տնօրենը և SberMegaMarket-ի տնօրենների խորհրդի նախկին նախագահ Եվգենի Շչեպելինը միացավ հիմնադիր թիմին՝ որպես վերահսկիչ խորհրդի ղեկավար։ Շուկան Դուբայում գտնվող օգտատերերին թույլ է տալիս ապրանքներ պատվիրել առաքման համար մեկ ժամվա ընթացքում, ինչպես նաև հաջորդ օրը դրանք առաքել մնացած Էմիրություններ: Ծառայությունն աշխատում է վաճառողների հետ՝ օգտագործելով միայն հրավերի մոդելը, այսինքն՝ կայք է հրավիրում սահմանափակ թվով վաճառողների։ Ներդրումները կօգտագործվեն լոգիստիկ կարողությունները և թիմը ամրապնդելու, ինչպես նաև նորաձևության կատեգորիան խթանելու համար: Շուկան նաև նախատեսում է էկոհամակարգ կառուցել և դրա կիրառման հիման վրա ստեղծել սուպեր հավելված:
Ընկերությունը չի հրապարակում օգտատերերի թիվը, օրական պատվերների քանակը, միջին հաշիվն ու եկամուտը, սակայն հայտնի է, որ հաջորդ տարի Wee-ն նախատեսում է $150 մլն շրջանառություն (գնված պատվերներ)։
Վեյը նախկինում հավաքել էր 6,5 միլիոն դոլար՝ ԱՄԷ ընդլայնելու համար: Դրանցից 1 միլիոն դոլարը ներդրվել է հենց իրենք՝ հիմնադիրների կողմից՝ նախագծի սկզբում 1,4 միլիոն դոլարի փուլը փակվել է 2022 թվականի փետրվարին, իսկ 4,1 միլիոնը՝ 2023 թվականի գարնանը: Ներդրողները եղել են ընկերություններ Ռուսաստանից և ԱՊՀ երկրներից: