Երկու տարվա ընթացքում առաջին անգամ Meta-ն հետևել է Google-ին՝ 2024 թվականի առաջին եռամսյակում սպասվածից ավելի եկամուտներ հաղորդելով։ Ինչպես հայտնում է CNBC-ն, Meta-ն եկամուտների աճ է գրանցել 27%-ով՝ մինչև 36,5 մլրդ դոլար: 2022-2023 թթ Ընկերությունը ագրեսիվ կերպով կրճատեց ծախսերը՝ կորցնելով իր արժեքի երկու երրորդը, ինչպես նաև ցրեց ստորաբաժանումները և կրճատումներ արեց: Արդյունքում 2023 թվականի վերջին ընկերության բաժնետոմսերը գրեթե եռապատկվեցին։ Թվում է, թե 2024 թվականի առաջին եռամսյակի համոզիչ թվերը պետք է աջակցեին այս միտումին, սակայն արժեթղթերը դեռևս կորցնում են արժեքը։ Ըստ վերլուծաբանների, դա պայմանավորված է բիզնեսի սեփականատեր Մարկ Ցուկերբերգի հայտարարություններով, ով շարունակում է պնդել մետավերսի անհիմն ներարկումները, թեև կորպորացիան հիմնական եկամուտներ է ստանում առցանց առևտրի, խաղերի, զվարճանքի և լրատվամիջոցների գովազդից: Փորձագետները նաև ընդգծում են, որ տարեսկզբին Meta*-ն զգալիորեն շահեց գովազդային ծախսերի կտրուկ աճից չինական զեղչային մանրածախ առևտրականներից, ինչպիսիք են Temu-ն և Shein-ը: