Կարճ տեսահոլովակը տեխնոլոգիական և սոցիալական մեդիա ընկերությունների գովազդատուների համար ամենամյա շնորհանդեսների ժամանակ կենտրոնական տեղ էր գրավել, քանի որ հարթակները, ինչպիսիք են Snap-ը և Meta-ն, ցանկանում են օգտագործելTikTok-ի քաղաքական անորոշությունը ԱՄՆ-ում՝ իրենց մրցակցից գովազդային դոլարներ վերցնելու համար:
Նյու Յորքի շնորհանդեսները, որոնք հայտնի են որպես NewFronts, տեղի են ունենում ընդամենը մեկ շաբաթ անց, երբ ԱՄՆ նախագահ Ջո Բայդենը ստորագրեց մի օրինագիծ, որը չինական ByteDance տեխնոլոգիական ընկերությանը մինչև մեկ տարի ժամանակ է տալիս հրաժարվելու TikTok-ից, հակառակ դեպքում հավելվածը կարգելվի ազգային անվտանգության նկատառումներից ելնելով: TikTok-ը խոստացել է պայքարել օրենսդրության դեմ։
Կարճ վիդեոների հարթակը հինգշաբթի երեկոյան իր NewFront-ում հայտարարել է նոր սպորտային և ժամանցային համագործակցության մասին, ներառյալ համաձայնությունը, ըստ որի NBCUniversal հեռարձակողը կտեղադրի Փարիզի Օլիմպիական խաղերի տեսահոլովակները TikTok-ում: Ակնկալվում է, որ TikTok-ն այս տարի ԱՄՆ-ում գովազդից 8,66 միլիարդ դոլարի եկամուտ կունենա։ Չնայած TikTok-ի ապագայի հետ կապված անորոշությանը, գովազդատուներն ասում են, որ նախատեսում են շարունակել գովազդը այնքան ժամանակ, որքան դեռ հնարավոր է: