2023 թվականին որոշ հեռագրային ալիքներում գովազդը թանկացել է 30%-ով։ Նման արդյունքներ BeSeed հետազոտության հեղինակների կողմից գրանցվել են 10 հազարից մինչև 50 հազար բաժանորդների ալիքներում: Կես միլիոն բաժանորդ ունեցող ավելի մեծ հեռագրային ալիքներում գովազդային բովանդակության արժեքը 2023 թվականին աճել է 14%-ով։ Զգալիորեն աճել է նաև հեռագրային ալիքներում գովազդի գինը 50 հազարից մինչև 150 հազար ընթերցող (28,6%)։ Թանկացումը կազմել է 23,7 տոկոս։ Այս կատեգորիայի ալիքները ցույց են տվել գովազդի գների կայուն աճ՝ սկսած 2021 թվականից, նշում են հետազոտության հեղինակները։ Նաև ավելի քան 500 հազար մարդ ունեցող ալիքներում գովազդային գրառման գինը աճել է 14,3%-ով։ Միևնույն ժամանակ, հենց գովազդի ամենաարագ աճող գնով կատեգորիայում է գրանցվել դիտումների ամենաարագ անկումը։ Այսպիսով, 150 հազարից մինչև կես միլիոն բաժանորդ կատեգորիայում դիտումների թիվը նվազել է 18 տոկոսով։ Եթե 2022 թվականին նրանց թիվը եղել է 41 884, ապա 2023 թվականին՝ 35 552։ Տեղափոխման հետ կապված բոլոր ծառայություններն ու ընկերությունները մեկ քարտեզի վրա
Միևնույն ժամանակ դիտումների մակարդակն աճում է ամենափոքր հեռագրային ալիքների համար։ 2023 թվականին մինչև 10 հազար բաժանորդ ունեցող ալիքների դիտումների թիվը 1051-ից հասել է 1768-ի: Հետազոտության հեղինակներն այս դինամիկան բացատրում են նման ալիքների լսարանի ավելի խորը ներգրավվածությամբ: 10 հազարից մինչև 50 հազար ընթերցող կատեգորիայում դիտումները 14,6 տոկոսով պակաս են՝ 2023 թվականին՝ 3254՝ 2022 թվականի 3730-ի դիմաց։ 50 հազար – 150 հազար ընթերցող անվանակարգում դիտումների թիվը 11728-ից նվազել է 11253-ի (-4,2%)։ Ավելի քան 500 հազար բաժանորդ ունեցող ալիքների ամենամեծ կատեգորիայում ցուցանիշը մնացել է գրեթե անփոփոխ։ 2022 թվականին ունեցել են 191818 դիտում, իսկ 2023 թվականին՝ 189257 (-1,3%)։