Փաստաթղթի մշակմանը մասնակցել են ԱՄՆ ՄԶԳ-ի և Եվրամիության փորձագետները, որոնց ջանքերով բացահայտվել են ոչ միայն հայկական արտահանման հնարավոր հնարավորությունները, այլև հայրենական արտադրանքի մատակարարումների աշխարհագրության ընդլայնումը։ Օրինակ՝ ապրանքների որոշակի մասը կարող է արտահանվել Մերձավոր Արևելքի շուկաներ, մեկ այլ խումբ՝ Չինաստան և ԵՄ երկրներ, երրորդը՝ Ռուսաստան և ԱՄՆ և այլն։ Նրա խոսքով՝ մնում է դրանում մի շարք չնչին լրացումներ կատարել, որից հետո փաստաթուղթը կներկայացվի խորհրդարան։ Միևնույն ժամանակ, բոլոր ապրանքները բաշխվում են չորս կատեգորիաների՝ գոյություն ունեցող շուկաներ՝ կոնկրետ ապրանքներ, կոնկրետ ապրանքներ՝ նոր շուկաներ, նոր ապրանքներ՝ գոյություն ունեցող շուկաներ, նոր ապրանքներ՝ նոր շուկաներ: