«Աերոֆլոտ Գրուպ»-ը մտադիր է իր ձեռնարկության «Ռոսիա» ավիաընկերության յուրաքանչյուր յոթերորդ Superjet 100 (SSJ-100) ինքնաթիռից հեռացնել բիզնես դասը՝ նրանց ուղևորատարողությունը մեծացնելու համար: Նախատեսվում է վերադասավորել ինը ինքնաթիռ. 12 բիզնես դասի նստատեղերը կփոխարինվեն 25 էկոնոմ նստատեղերով։ Կարողությունների ավելացման վրա կծախսվի ավելի քան 331 մլն ռուբլի։ Աշխատանքները կտևեն 2024 թվականի սեպտեմբերի վերջից մինչև 2025 թվականի ապրիլի կեսերը։ Ժամկետները պլանավորվում են օդային ճանապարհորդությունների բարձր սեզոնից հետո սպասարկման ժամանակացույցի հիման վրա: Դրա համար նրանք կօգտագործեն անսարք Rossiya Superjet ինքնաթիռի բաղադրիչներ, դոնոր ինքնաթիռներ և «Յակովլև» ՓԲԸ-ի (SSJ-100 արտադրող) պահեստային պաշարները: «Ռոսիա»-ն ունի 61 SSJ-100-ից 6-ը պահեստում երկու դասի կոնֆիգուրացիայով (12 նստատեղ՝ բիզնեսում և 75-ը՝ տնտեսական): Փոխադրողի պարկը ներառում է նաև 17 Superjet ինքնաթիռ՝ 100 տեղանոց էկոնոմ դասով: Rossiya-ն ներկայումս չունի 100 տեղանոց Superjet ինքնաթիռներ, որոնք տեղին են բազմաթիվ ավիաընկերությունների թռիչքներին, հատկապես առողջարանային և տուրիստական երթուղիներում, «երբ ուղևորները չեն ցանկանում գերավճար վճարել բիզնես դասի համար», և դժվար է դառնում փոխադրել 100 մարդ էկոնոմ դասում, ավելի էժան, քան 75 ուղևոր էկոնոմ դասում և ևս մի քանիսը բիզնեսում: Այս փոփոխությունները կբարձրացնեն Rossiya SSJ-100 նավատորմի կրողունակությունը, ինչպես նաև լրացուցիչ եկամուտ կստեղծեն տնտեսության նստատեղերի վաճառքից տարեկան ավելի քան 300 միլիոն ռուբլով։ Ծրագրի մարման ժամկետը 2,6 տարի է։ Ավելի վաղ «Աերոֆլոտ»-ը հայտարարել էր, որ երկարաձգելու է «հարթ» ուղեվարձի ծրագիրը մինչև 2024 թվականը։ Դրանք վերաբերում են Մոսկվայից Հեռավոր Արևելքի քաղաքներ և Կալինինգրադ թռիչքներին։ Դրանց վրա չեն ազդում դինամիկ գնագոյացումը և բարձր պահանջարկի ժամանակաշրջանները. գները միշտ ֆիքսված են: