USD389.76EUR406.4RUB3.79

Amazon-ի Alexa ծառայության գործերը լավ չեն

Amazon ընկերությունը կարծում էր, որ Alexa ձայնային օգնականը, որը աշխատում է Echo խելացի բարձրախոսի վրա, կնպաստի լրացուցիչ վաճառքներին, ինչպես Kindle-ը դրդում է սպառողներին գնել էլեկտրոնային գրքեր: Սակայն պարզվեց, որ օգտատերերը ավելի հաճախ խնդրում են Alexa-ին զարթուցիչ դնել, քան օգտագործում են նրան որպես գնումների օգնական:


Alexa ձայնային օգնականը, որը օգտագործվում է Echo խելացի բարձրախոսի և այլ սարքերի վրա, գործարկվել է 2014 թվականին: Amazon արտադրողը սկզբում կարծում էր, որ Alexa-ն կօգնի վաճառել ավելի շատ ապրանքներ շուկայի հարթակից: Սակայն պարզվեց, որ սպառողները հիմնականում խնդրում են Alexa-ին կատարել պարզ առաջադրանքներ՝ օրինակ՝ ստուգել ժամը կամ զարթուցիչ դնել, և դա զայրացնում է ընկերության ղեկավարներին, որոնք հույս ունեին, որ սարքը մեծ շահույթ կբերի Amazon-ին: «Մեզ բարկացնում էր, որ մենք վարձել էինք 10 հազար մարդ, իսկ արդյունքում ստացվեց խելացի ժամացույց», – ասում է ընկերության նախկին աշխատակիցը:

Եվ իսկապես, ըստ ներքին փաստաթղթերի, Amazon-ը ծախսել է տասնյակ միլիարդավոր դոլարներ խելացի տան սարքերի՝ Ջեֆ Բեզոսի սիրելի նախագծի վրա: Բացի Echo-ից, այն ներառում է Kindle էլեկտրոնային գրքերը, Fire TV stick մեդիա նվագարկիչները և Ring տեսադոմոֆոնները: Միայն 2017-2021 թվականների ընթացքում ընկերությունը կորցրել է ավելի քան 25 միլիարդ դոլար այս սարքերի վրա, և պարզ չէ, թե որքան վնասներ է կրել դրանից առաջ կամ հետո:


Այս առիթով ընկերությունը մեկնաբանություն է տարածել. «Հարյուր միլիոնավոր Amazon սարքեր օգտագործվում են գնորդների կողմից ամբողջ աշխարհում և մեզ համար չկա հաջողության ավելի բարձր չափանիշ»:

Սակայն հաշվի առնելով, որ այժմ ընկերությունը փորձում է վերանայել ծախսերի հաշվարկի հին փիլիսոփայությունը, որը հիմնավորում էր այս խելացի սարքերի ծախսերը, այս հայտարարությունը կարող է ոչ այնքան անկեղծ լինել:

Այս գաղափարը, որը հայտնի է որպես «նվազող ազդեցություն» (DSI, անգլերեն downstream impact), առաջադրվել է 2011 թվականին: Դրա կողմնակիցը Բեզոսն էր: Ըստ գաղափարի՝ արտադրանքի արժեքը որոշվում է ըստ այն բանի, թե ինչպես են գնորդները ծախսում գումարները Amazon-ում գնումից հետո: DSI-ի տրամաբանությունը աշխատում է Kindle-ի դեպքում, քանի որ օգտատերերը հաճախ գնում են գրքեր հենց սարքի ներսում: Կարծում էին, որ նույնը կաշխատի Echo բարձրախոսի դեպքում, բայց վերջին տասնամյակը ցույց է տալիս, որ մարդիկ ավելի շատ դիտարկում են Alexa-ին որպես վիրտուալ օգնական, այլ ոչ թե գնումների օգնական:

Այնուամենայնիվ, սարքերի թիմը մի պահ հասավ 15 հազար հոգու, չնայած Echo-ն շարունակում էր վնասաբեր լինել: «Իրականում DSI-ն ոսկե բան էր, որը մեզ պահեց ջրի վրա այս բոլոր տարիներին», – ասում է Amazon-ի նախկին աշխատակիցը, ով աշխատել է Echo թիմում: WSJ-ի աղբյուրների տվյալներով, այսպիսի մեծ ծայրամասային վնասների դեպքում Amazon-ի գլխավոր տնօրեն Էնդի Ջասին փորձում է հրաժարվել DSI ռազմավարությունից, որը հիմնավորում էր հայտնի զարթուցիչի վրա գումարների մշտական կորուստները: Սակայն մինչ այժմ ընկերությունը շարունակում է փորձել կառուցել Echo-ի ավելի լավ տարբերակը, մնում է անորոշ, թե արդյոք նա կկարողանա շահույթ ստանալ:

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ