Գեղեցկության և առողջության ապրանքներ արտադրող ամերիկյան Johnson & Johnson (Նյու Ջերսի, ԱՄՆ) ընկերությունը որոշել է դատի տալ Սանկտ Պետերբուրգի լաբորատոր ծառայության ՍՊԸ NPF Helix ընկերությանը՝ իր Helix ապրանքանիշի համար։ Օտարերկրյա կառույցը հայց է ներկայացրել Ռուսաստանի մտավոր իրավունքների դատարան։ Johnson & Johnson-ը դատարանին խնդրում է վաղաժամկետ դադարեցնել Helix ապրանքանիշի իրավական պաշտպանությունը Ռուսաստանում Ապրանքների միջազգային դասակարգման 5-րդ և 10-րդ դասերի բոլոր ապրանքների նկատմամբ՝ ենթադրյալ չօգտագործման պատճառով: Ամերիկյան ընկերությունը պատրաստվում է Helix ապրանքանիշը գրանցել հենց Ռուսաստանում, դա բխում է դատական նյութերից։ Դատարանը գործը թողել է մինչև հոկտեմբերի 21-ը՝ պահանջելով ամերիկյան ընկերությունից տրամադրել Ռուսաստանում օրինականացված փաստաթղթեր՝ իր գտնվելու վայրի և որպես իրավաբանական անձ գրանցման վերաբերյալ։ Լաբորատոր ծառայության իրավունքները համանուն Helix ապրանքանիշի նկատմամբ գործում են մինչև 2034 թվականի մայիսի 13-ը ներառյալ։
MCGS-ի 5-րդ դասը ներառում է կպչուն սվաղներ, ատամները լցնելու նյութեր, բժշկական վիրակապ նյութեր, վիրաբուժական վիրակապ նյութեր, գիպսեր, վիրակապման նյութեր, իսկ MCGS-ի 10-րդ դասը բժշկական սարքավորումներն են: Սեպտեմբերին Johnson & Johnson-ը հայտարարեց, որ պատրաստվում է ուժեղացնել իր բժշկական տեխնոլոգիաների բիզնես միավորը, ներառյալ իր գործընկերները Ռուսաստանում և ԱՊՀ երկրներում:
«Ընկերության գործընկերներն ու հաճախորդները Ռուսաստանում և ԱՊՀ երկրներում մոտ ապագայում փոփոխություններ կնկատեն ընկերության անունից մարքեթինգային և այլ հաղորդակցություններում», – ասվում է ընկերության հայտարարության մեջ:
Ռազմական գործողության մեկնարկից հետո Johnson & Johnson արտադրողը հայտարարեց Ռուսաստան անձնական խնամքի միջոցների մատակարարումների դադարեցման մասին, սակայն մտադիր էր շարունակել դեղերի և բժշկական սարքավորումների արտահանումը։ Ընկերությունը հայտնել է, որ 2022 թվականի մարտի սկզբին դադարեցրել է բոլոր գովազդները, կլինիկական փորձարկումների գրանցումները և ցանկացած լրացուցիչ ներդրում Ռուսաստանում և մարդասիրական օգնություն է տրամադրել Ուկրաինային։ sibrand արտոնագրային բյուրոյի հիմնադիր, թիվ 2104 արտոնագրային հավատարմատար Օլգա Բոնդարևան կարծում է, որ Johnson & Johnson-ը կարող է ապրանքանիշ ձեռք բերել, եթե ապացուցի, որ նախատեսում է իր ներքո ապրանքների արտադրություն սկսել Ռուսաստանում, և դրա համար արդեն որոշակի գործողություններ են ձեռնարկվել։ Դեռևս հայտնի է, որ 2022 թվականին ընկերությունը հայտարարել է, որ կսահմանափակի իր գործունեությունը Ռուսաստանում, ուստի դժվար թե այդ պայմանը կատարի, կարծում է փորձագետը։
«Միգուցե ընկերությունը թողարկում է ապրանքների նոր շարք այս ապրանքանիշի ներքո և ցանկանում է անմիջապես ապահովել դրա նկատմամբ իր իրավունքները իր ներկայության բոլոր երկրներում, գոնե հիպոթետիկորեն», – կարծում է փորձագետը:
Բոնդարևան հավելում է, որ նմանատիպ պրակտիկա գոյություն ունի արտերկրում, քանի որ իրավական ռիսկերը շատ բարձր են, ընկերությունները և ձեռնարկատերերը անմիջապես գրանցում են իրենց ապրանքային նշանը նույնիսկ վաճառքի սկսվելուց առաջ։
Helix-ի զուտ շահույթը 2023 թվականին կազմել է 512,7 մլն ռուբլի, հասույթը՝ 12,5 մլրդ ռուբլի։ Ինտերֆաքսի տվյալներով՝ 2024 թվականին ծառայությունը պատրաստվում էր 100 նոր կետ բացել Ռուսաստանում։ Հունիսի վերջի դրությամբ ցանցը ներառում էր 800 ախտորոշիչ կենտրոններ Ռուսաստանի, Բելառուսի և Ղազախստանի 250 քաղաքներում։ Ըստ Kontur.Focus-ի՝ Helix-ի վերջնական շահառուներն են Յուրի Անդրեյչուկը, Սաինա Օտորբաեւան և Դարիա Գորյակինան։