Հաճախորդը չի կարող պարզապես մտնել Hermès խանութ և խնդրել խորհրդանշական Birkin պայուսակը. ապրանքանիշը որոշում է, թե արդյոք ցանկանում է վաճառել ապրանքը: Բացառիկությունն այն է, ինչն այդքան գրավիչ է դարձնում աքսեսուարը: Թինա Կավալերին և Մարկ Գլինոգան կոլեկտիվ հայց են ներկայացրել Սան Ֆրանցիսկոյում «Հերմես»-ի դեմ: Ընկերությանը մեղադրում են բաղձալի պայուսակը միայն ամենաշատ ծախսող հաճախորդներին վաճառելու մեջ՝ խախտելով հակամենաշնորհային օրենքները։ Ըստ հայցի՝ Կալիֆորնիայի բնակչուհի Թինա Կավալերին արդեն ունի առնվազն մեկ Birkin պայուսակ։ Այնուամենայնիվ, նա չկարողացավ գնել երկրորդը: Ենթադրվում է, որ նախքան Birkin-ը գնելու հնարավորություն ստանալը, նա «տասնյակ հազարավոր դոլարներ է ծախսել Hermès-ում և ճնշումների է ենթարկվել գնելու» ապրանքանիշի մյուս ապրանքները: Կալիֆոռնիայի մեկ այլ բնակիչ՝ Մարկ Գլինոգան, նույնպես չկարողացավ գնումներ կատարել. վաճառողը խորհուրդ տվեց նրան «գնել Hermès-ի այլ ապրանքներ և աքսեսուարներ», նախքան իրեն առաջարկել են խորհրդանշական պայուսակը:
Հայցի հիմքում ընկած է «կապված վաճառքի» պրակտիկան, երբ որոշակի ապրանք կարելի է գնել միայն նույն բիզնեսից մյուսը գնելուց հետո: «Սա անօրինական է», – ասաց փաստաբան Շոն Սետարը՝ հանդես գալով դիմումատուների անունից:
Նյու Յորքի իրավաբան Դուգլաս Հանդը, ով աշխատում է նորաձևության ապրանքանիշերի հետ, ինչպիսիք են Stella McCartney-ն և Rag & Bone-ը, New York Times-ին տված հեռախոսազրույցում ասել է, որ «կապված վաճառքի» սահմանումը որոշ չափով անորոշ է, և օրենքը թույլ է տալիս իրերը վաճառել: