Atom էլեկտրական մեքենայի մշակողները ավարտել են ինտերիերի մշակումը և ցուցադրել այն։ Դիզայնի հայեցակարգը հիմնված է տեխնոլոգիայի և մինիմալիզմի վրա:
«Մենք չենք հետևել հսկայական էկրանների և մեծ թվով կոճակների տենդենցին և կենտրոնացել ենք ֆունկցիոնալության և տեսողական աղմուկի բացակայության վրա», հայտնում է Atom հեռագրային ալիքը։
Atom-ի սրահը ներկայացված է երկու գույնով՝ մուգ և բաց։ Ներքին հարդարման համար ընտրվել է բարձրորակ և մաշվածության դիմացկուն էկո կաշի, ինչպես նաև շոշափելիս հաճելի գործվածք։ Առջևի վահանակը պարունակում է մեքենա վարելու ռեժիմները փոխելու կոճակներ, կլիմայի կառավարման դեֆլեկտոր և ձեռնոցների տուփ: Ստորև ներկայացված է Qi անլար լիցքավորմամբ և երկու Type-C միակցիչներով սմարթֆոնների դարակ: Ղեկը ունի սենսորային էկրան և ֆիզիկական անջատիչներ և կառավարիչներ։ Ղեկը տաքացվող է։ Ինտերիերն ունի լուսավորություն, որը սինխրոնացված է ADAS-ի հետ և արձագանքում է ճանապարհային իրավիճակին: Լուսավորման տարրերը տեղադրված են ճակատային վահանակի վրա, դռների մեջ և առաստաղի վրա: Ներքին լուսավորությունը կարող է ինքնուրույն կարգավորվել։ Բեռնախցիկի ծավալը 345 լիտր է։ Եթե ծալեք հետևի նստատեղերը, կարող եք դրա ծավալը հասցնել 1020 լիտրի։
Նստատեղերի առջևի շարքը կարգավորելի է էլեկտրականությամբ։ Նստատեղերի արանքում տեղադրված է բազկաթոռ՝ գավաթակիրներով։ Առջևի նստատեղերի գլխաշորերը պատրաստված են միաձույլ դիզայնով՝ մեջքի նստատեղի հետ միասին։ Անվտանգության գոտիների ամրացումները ինտեգրված են մեջքի նստատեղերի մեջ: Նստատեղերի հետևի շարքում կա նաև բազկաթոռ՝ գավաթակիրներով և Type-C լրացուցիչ միակցիչներով։ Բոլոր նստատեղերը տաքացվող են։
Atom-ում մանկական նստատեղ տեղադրելու համար տրամադրվում են ISOFIX ամրակներ: Հետևի տեսախցիկի էկրանը և տեսաձայնագրիչը ներկառուցված են ներքին հայելու մեջ: Ա-ի ձախ սյան վրա կա լրացուցիչ տեսախցիկ՝ վարորդի նույնականացման համար: Atom-ի մշակումը շարունակվում է արդեն մի քանի տարի: Մայիսին հաղորդվել է, որ ստարտափը 13 նախատիպ է գործարկել Նաբերեժնիե Չելնիի և Մոսկվայի շրջանի ճանապարհներին։ 2024 թվականի սկզբին հայտնի դարձավ, որ ռուսական էլեկտրոմոբիլը մշակած Kama ընկերությունը նախատեսում է իր մեքենաները մատակարարել արտասահման։
Արտահանման հնարավոր շուկաները ներառում էին Ինդոնեզիան, Իրանը և Ուզբեկստանը, ԵԱՏՄ երկրներ՝ այդ թվում Հայաստան: