Avito-ն ներկայացրել է գեներատիվ արհեստական բանականության (ԱԲ) ներդրման նոր ռազմավարությունը։ Ըստ Forbes-ի, ընկերությունը նախատեսում է մինչև 2028 թվականը ներդնել մոտ 12 միլիարդ ռուբլի այս ոլորտի զարգացման համար։
Avito-ի մասնագետները արդեն գործարկել են գեներատիվ մոդելների ընտանիք՝ A-Vibe (տեքստային) և A-Vision (մուլտիմոդալ), որոնք հիմնված են բաց կոդով Qwen2.5 մոդելի վրա։ Այս մոդելները կառուցված են 7 միլիարդ պարամետր պարունակող նյարդացանցի հիման վրա և մասնագիտացված են գնումների և վաճառքների հետ կապված խնդիրների լուծման համար։
Ընկերության տվյալներով՝ գեներատիվ ԱԲ-ի գործիքները ներառում են՝
• Նեյրոթողարկումներ՝ վաճառող տեքստերի գեներացիայի համար,
• Նեյրոհուշումներ՝ մեսենջերում հաղորդակցությունն օպտիմալացնելու համար,
• Նեյրոասիստենտ՝ օգտատերերին աջակցելու համար,
• Նեյրոկարծիք՝ ծառայությունների գնահատականների կարճ ամփոփման համար։
Այս նորամուծությունները նպատակ ունեն բարձրացնել օգտատերերի հարմարավետությունը և արդյունավետությունը Avito-ի հարթակում։