USD391.81EUR422.41RUB4.6907

BNPL շուկայում նոր միտում է՝ պիցցա ապառիկով

BNPL շուկայում նոր միտում է՝ պիցցա ապառիկով։ Ծառայությունը փոխվում է՝ դառնալով ոչ միայն վարկի ֆինտեխ այլընտրանք, այլ սովորական վճարման ձև՝ ամեն օր, ամեն ինչի համար։ Մասնավոր օրինակ՝ Klarna-ի BNPL-ի գործարկումը DoorDash սննդի առաքման ծառայությունում․ այժմ հնարավոր է պատվիրել բուրգեր կամ պիցցա և վճարել հետո՝ չորս հավասար մասնաբաժիններով առանց տոկոսների կամ «հարմար ժամանակ»։

Klarna-ի համար սա հնարավորություն է մեծացնել օգտատերերի շրջանակը, ամրապնդվել ամենապահանջված վճարման սցենարի մեջ և նույնիսկ մրցակցել ոչ միայն վարկային քարտերի, այլ նաև Apple Pay / Google Pay-ի հետ։

DoorDash-ը սննդի առաքման շուկայի առաջատարն է ԱՄՆ-ում՝ զբաղեցնելով 63% շուկայական մասնաբաժին (Earnest Analytics տվյալներով)։ Գործընկերությունը ցույց է տալիս, թե ինչպես են Klarna-ն ու մյուս BNPL խաղացողները դուրս գալիս նեղ սեգմենտներից (հագուստ, տեխնիկա) և մտնում առօրյայի ոլորտ՝ սնունդ, մթերքներ, նույնիսկ դեղատներ։ Սա նվազեցնում է օգտագործման շեմը, դարձնում BNPL-ը առօրյա նորմ և մեծացնում օգտագործման հաճախականությունը, ինչը կարող է ավելացնել մարդկանց վարկային բեռը։

Այս մոտեցումը շատ մոտ է վարկային քարտերի քննադատությանը՝ երբ փոքր առօրյա ծախսերը վերածվում են պարտքի, որը կուտակվում է աննկատ։ BNPL-ն գնում է նույն ճանապարհով, բայց նոր UX-ով՝ հարմար, առանց տոկոսների և վարկի զգացողության։

Միտումը անհանգստացնող է․ BNPL-ը մտնում է անկառավարելի սպառման գոտի, իսկ գործող «վարկունակության» գնահատման մոդելը կարող է չդիմանալ հաճախակի միկրովարկերին։

Հետաքրքիր է, որ այս հայտարարությունը եղավ Klarna-ի IPO-ին պատրաստվելու ֆոնին․ ընկերությունը ակնկալում է $15 միլիարդ գնահատական, հայտարարելով 93 մլն ակտիվ օգտագործողների և 675 հազար գործընկերների մասին 26 երկրում։ DoorDash-ի հետ համագործակցությունը ցույց է տալիս շուկային թե՛ մասշտաբը, թե՛ պոտենցիալը։

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ