Չինացի երիտասարդների նախապատվությունները վերջին տարիներում զգալի փոփոխություններ են ապրել՝ պայմանավորված տեխնոլոգիաների զարգացմամբ, սոցիալ-տնտեսական փոփոխություններով և գլոբալիզացիայի ազդեցությամբ:
- Կարիերա և աշխատանք
Ստարտափներ և ինովացիա
Շատերը նախընտրում են ավանդական կարիերայի փոխարեն ստեղծագործական ուղիներ, հատկապես տեխնոլոգիական և դիջիտալ ոլորտներում:
Work-life balance
Դինամիկ աշխատանքային միջավայրի պայմաններում երիտասարդները ավելի են գնահատում աշխատանքի և հանգստի հավասարակշռությունը:
Շատ երիտասարդներ մասնակցում են տարբեր ծրագրերի՝ ձեռք բերելով նոր հմտություններ: - Սպառում և ապրանքանիշեր
Տեղական բրենդներ
Աճում է չինական ապրանքանիշերի (օր. Huaxizi, Li-Ning, Xiaomi) հանդեպ վստահությունը՝ «Guochao» («Ազգային ալիք») տենդի շնորհիվ:
3.Բարեգործական սպառում
Երիտասարդները նախընտրում են էթիկական և էկոլոգիապես մաքուր ապրանքներ: - Ճանապարհորդություն և լայֆստայլ
Քաղաքից դուրս
«Դանդաղ ճանապարհորդություն» (slow travel) և բնության հետ շփումը դառնում են տենդ:
Սրճարանային մշակույթ
Շատերը նախընտրում են”Luckin Coffee” կամ տեղական կոֆի շոփեր
Ֆիթնես և առողջություն
Սպորտը և առողջ սնունդը դառնում են կարևոր
5.Ճանապարհորդություն արտերկիր
Երիտասարդ չինացիների զգալի մասը նախընտրում է ճանապարհորդել առնվազն տարին 1 անգամ:
Արտերկիր մեկնելու համար հիմնականում օգտվում են թվային հարթակներից / C-trip , Wechat/
Չինացի երիտասարդները հակված են ինքնարտահայտման, տեխնոլոգիաների և կայուն զարգացմանը: Նրանք համատեղում են ավանդույթն ու ժամանակակից միտումները՝ ստեղծելով եզակի մշակութային լանդշաֆտ:
Գ. Սարգսյանի էջից