Առաջարկվել է արտաբյուջետային միջոցներով ֆինանսավորել դեպի Սախալին կամրջի նախագծումը։ Նախագծի շուրջ համագործակցությունը մշակում են Multifunctional Freight District LLC-ն (MGR, որը պատկանում է Blue Sea ներդրումային ընկերությանը) և Գազպրոմբանկը։ Ծրագիրը կմիավորի մայրցամաքի և Սախալինի միջև երկաթուղային կամրջի ստեղծումը, դրան մուտքի ճանապարհները և նոր նավահանգստի զարգացումը: Ակնկալվում է, որ Սախալինի միջազգային տրանսպորտային միջանցքի երկայնքով բեռների հոսքը հնարավորություն կտա ֆինանսավորել դրա կառուցման ծախսերի ավելի քան 50-70%-ը մասնավոր ներդրումների միջոցով, ներառյալ վարկային միջոցները։ MGR-ը պատրաստ է կոնցեսիոն կնքել ծրագրի իրականացման համար և իրականացնել ինչպես երկաթուղային, այնպես էլ նավահանգստային ենթակառուցվածքի նախագծումը ամբողջությամբ մասնավոր ներդրումների միջոցով՝ առանց բյուջետային միջոցների ներդրման։
«Եթե այս մոտեցումը աջակցվի, մինչդեռ կոնցեսիոն արտաբյուջետային աղբյուրների հաշվին նախագծային և հետազոտական աշխատանքներ կատարվեն, հնարավոր կլինի ամեն ինչ բերել մեկ կետի, և վերջում մենք կիմանանք, թե որքան գումար է անհրաժեշտ. ընդհանուր առմամբ կամրջի և այլ ենթակառուցվածքների կառուցման համար, թե ինչ բեռնահոսք կլինի, միջոցների որ մասն է փոխհատուցվելու և կարող է ֆինանսավորվել արտաբյուջետային աղբյուրներից, և որ մասի համար կպահանջվի պետական աջակցություն։ Սա թույլ կտա երկրի ղեկավարությանը վերջնական որոշում կայացնել՝ կառուցելու «միջանցք», թե՞ թողնել նախագիծը մինչև ավելի լավ ժամանակներ», – ասել է Blue Sea-ի գործադիր տնօրեն Օլգա Պուչկովան:
Նրա հաշվարկներով, դիզայնը կարժենա մոտավորապես 25 միլիարդ ռուբլի և կտևի երկու-երեք տարի: Միջանցքի ստեղծման ընդհանուր արժեքը գնահատվում է ավելի քան մեկ տրիլիոն ռուբլի, սակայն, ըստ փորձագետների, քանի դեռ չեն կատարվել ամբողջական ինժեներական հետազոտություններ և մշակվել նախագծային գնահատականներ, որևէ թիվ չի կարող ճշգրիտ համարվել։