Ռուսաստանի ֆինանսական հատվածի ծրագրային ապահովման մշակող Diasoft-ը IPO է անցկացրել գնային միջակայքի վերին սահմանում՝ մեկ բաժնետոմսի արժեքը կազմել է 4,5 հազար ռուբլի: IPO-ի արդյունքում ընկերության շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 47,25 մլրդ ռուբլու։ Ընկերությունն իր նախնական հրապարակային առաջարկի միջոցով ներգրավել է ավելի քան 100,000 մանրածախ կապիտալ ներդրողների: IPO-ի ընդհանուր չափը կազմել է 4,14 մլրդ ռուբլի՝ հաշվի առնելով կայունացման փաթեթը։ Տեղաբաշխման մեջ ներառվել է ընդհանուր առմամբ 800 հազար բաժնետոմս, ինչը կազմում է բաժնետիրական կապիտալի 8%-ը: Դրանցից 500 հազարը եղել են լրացուցիչ թողարկումից ստացված արժեթղթեր, ևս 300 հազարը տրամադրել են Diasoft-ի ներկայիս բաժնետերերը։ Ընկերությունը կօգտագործի IPO-ի ընթացքում հավաքագրված միջոցները՝ իր աճի ռազմավարությունն իրականացնելու համար՝ պլանավորելով ապահովել «գալիք տարիներին շահութաբաժինների վճարման ավելի մեծ ծավալներ»: Գործարքի շնորհիվ Diasoft-ը նաև ակնկալում է բարձրացնել ապրանքանիշի իրազեկությունը պոտենցիալ հաճախորդների և գործընկերների շրջանում, ստեղծել բաժնետոմսերի իրացվելիություն Մոսկվայի բորսայում և իրականացնել ընկերության աշխատակիցների մոտիվացիայի ծրագիր: