EdTech-յունիքորնների հիմնադիրները կոտրում են կրթության կարևորության մասին միֆը
Ստենֆորդի համալսարանի պրոֆեսոր Իլյա Ստրեբուլաևը և նրա թիմը իրականացրել են հետազոտություն, որը կասկածի տակ է դնում կարծրատիպը, թե EdTech ստարտափում հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է ունենալ հեղինակավոր կրթություն։
Վերլուծելով մեկ միլիարդ դոլարից բարձր գնահատված EdTech ընկերությունների (յունիքորնների) հիմնադիրների տվյալները՝ նրանք պարզել են, որ ֆորմալ կրթությունը վճռորոշ գործոն չէ նրանց հաջողության համար։ Սա հատկապես հետաքրքիր է, քանի որ նրանք բիզնես են կառուցում հենց կրթության ոլորտում։
Հետաքրքիր փաստեր
✅ Միայն 18% EdTech-յունիքորնների հիմնադիրներ ունեն բարձրագույն կրթություն աշխարհի լավագույն համալսարաններում։
✅ 40%-ը սովորել է ոչ տեխնիկական մասնագիտություններ (բիզնես, հումանիտար գիտություններ)։
✅ Ավելի կարևոր են փափուկ հմտությունները՝ հարմարվողականություն, առաջնորդություն, էմպատիա։
✅ Շատ հաջողակ EdTech ստարտափներ հիմնադրվել են ձեռնարկատերերի կողմից, ովքեր նախկինում աշխատել են fintech, e-commerce կամ gaming ոլորտներում։
Ինչպես է սա փոխում խաղի կանոնները
Հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ EdTech ոլորտի նորարարությունները ձևավորվում են տարբեր ոլորտների հատման կետում։
Օրինակներ՝
🔴 Coursera – համահիմնադիր Էնդրյու Նգ-ն համադրել է իր փորձը IT և կրթության ոլորտներում՝ օնլայն ուսուցումը մասշտաբային դարձնելու համար։
🔴 Byju’s (Հնդկաստան) – հիմնադիրը, ով նախկինում եղել է ուսուցիչ, օգտագործել է խաղային մեխանիզմներ՝ ուսանողներին ներգրավելու համար։
Ի՞նչ է սա նշանակում ներդրողների համար
Այս տվյալները կարող են վերանայել ներդրողների մոտեցումը EdTech ստարտափների ընտրության հարցում։ Եթե նախկինում գերակայություն էր տրվում ակադեմիական կրթությանը, ապա այժմ շեշտը դրվում է ինքնազարգացման, բիզնես մտածողության և միջոլորտային փորձի վրա։
Եզրակացություն
EdTech-ում հաջողության հասնելու համար պարտադիր չէ ունենալ համաշխարհային մակարդակի կրթություն, բայց անհրաժեշտ են ինովացիոն մտածողություն, շուկայական փորձառություն և հարմարվողականություն։ Նոր սերնդի EdTech ձեռնարկատերերը գալիս են տարբեր ոլորտներից՝ ներմուծելով նորարարական մոտեցումներ, որոնք վերաձևում են կրթության ապագան։