USD389.45EUR409.74RUB3.86

Ինչպե՞ս կարելի է անհատականացնել և ավտոմատացնել POS ծառայությունը. Revolut-ի դեպքը

Ֆինտեխ ստարտափը ստեղծել է սրճարանների և ռեստորանների համար նախատեսված նիշային արտադրանք: Այն ինտեգրված է Revolut քարտի կարդացողի հետ, թույլ է տալիս հետևել վաճառքի միտումներին, ստուգել այլ տվյալներ և դրանց հիման վրա կայացնել որոշումներ: Ապրանքը Revolut-ին անմիջական մրցակցության մեջ է դնում Square-ի և PayPal iZettle-ի հետ:

iPad Point of Sale հավելվածը կատարելապես համապատասխանում է թիրախային լսարանի կարիքներին.

  • հարմարվում է բիզնես գործընթացներին և նույնիսկ հաճախորդի բրենդինգին,
  • հստակ պատկերացնում է տալիս վաճառքի, պատվերների, աշխատակիցների, գույքագրման և նույնիսկ սեղանների ամրագրումների վերաբերյալ տվյալների մասին,
  • նվազեցնում է ձեռնարկության ադմինիստրատորի բեռը.
  • նվազեցնում է տեղադրման և ուսուցման ժամանակը՝ շնորհիվ ճիշտ onboarding-ի,
  • հարմար է ցանցերի համար. կարելի է ավելացնել մի քանի կետեր, տեսնել ինչպես յուրաքանչյուրի, այնպես էլ ընդհանուր տվյալները:
    Նոր ապրանքը վաճառվում է ստանդարտ բիզնես բանկային մանտրայի միջոցով՝ «մենք մեր վրա կվերցնենք հոգսը, որպեսզի կարողանաք զարգացնել ձեր բիզնեսը»: Բացի լրատվամիջոցներում PR-ից, ապրանքը չունի որևէ այլ վառ պրոմո։

Հավանաբար ակնկալիքն այն է, որ POS-ը կվաճառվի ցածր միջնորդավճարով և փորձի անհատականացմամբ: Մեկ գործարքի համար 0,8 տոկոսը քիչ է նույնիսկ Ռուսաստանի համար, իսկ Մեծ Բրիտանիայի և Եվրոպայի համար չնչին գումար է։

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ