Ֆինտեխ ստարտափը ստեղծել է սրճարանների և ռեստորանների համար նախատեսված նիշային արտադրանք: Այն ինտեգրված է Revolut քարտի կարդացողի հետ, թույլ է տալիս հետևել վաճառքի միտումներին, ստուգել այլ տվյալներ և դրանց հիման վրա կայացնել որոշումներ: Ապրանքը Revolut-ին անմիջական մրցակցության մեջ է դնում Square-ի և PayPal iZettle-ի հետ:
iPad Point of Sale հավելվածը կատարելապես համապատասխանում է թիրախային լսարանի կարիքներին.
- հարմարվում է բիզնես գործընթացներին և նույնիսկ հաճախորդի բրենդինգին,
- հստակ պատկերացնում է տալիս վաճառքի, պատվերների, աշխատակիցների, գույքագրման և նույնիսկ սեղանների ամրագրումների վերաբերյալ տվյալների մասին,
- նվազեցնում է ձեռնարկության ադմինիստրատորի բեռը.
- նվազեցնում է տեղադրման և ուսուցման ժամանակը՝ շնորհիվ ճիշտ onboarding-ի,
- հարմար է ցանցերի համար. կարելի է ավելացնել մի քանի կետեր, տեսնել ինչպես յուրաքանչյուրի, այնպես էլ ընդհանուր տվյալները:
Նոր ապրանքը վաճառվում է ստանդարտ բիզնես բանկային մանտրայի միջոցով՝ «մենք մեր վրա կվերցնենք հոգսը, որպեսզի կարողանաք զարգացնել ձեր բիզնեսը»: Բացի լրատվամիջոցներում PR-ից, ապրանքը չունի որևէ այլ վառ պրոմո։
Հավանաբար ակնկալիքն այն է, որ POS-ը կվաճառվի ցածր միջնորդավճարով և փորձի անհատականացմամբ: Մեկ գործարքի համար 0,8 տոկոսը քիչ է նույնիսկ Ռուսաստանի համար, իսկ Մեծ Բրիտանիայի և Եվրոպայի համար չնչին գումար է։