Երբեմն ծառայությունները ստիպում են մեզ կատարել այնպիսի գործողություն, որը մենք չէինք նախատեսել, օրինակ՝ գնումներ կատարելիս գրանցվել բաժանորդագրության համար: Առցանց հանդիպման կազմակերպիչը հղում է ստեղծում Zoom-ի հանդիպմանը և այն ուղարկում դիմացինին: Ստացողը բացում է հղումը, և եթե հավելվածը տեղադրված չէ, այն ինքնաբերաբար ներբեռնվում է: Հյուրը կարող է սեղմել հղման վրա այն պահին, երբ հանդիպումը պատրաստվում է սկսել, կամ նույնիսկ մի փոքր ուշ: Նման պայմաններում մարդը նախընտրում է ամենաարագ լուծումը, քանի որ չի ուզում ուշանալ։ Տեղափոխման հետ կապված բոլոր ծառայություններն ու ընկերությունները մեկ քարտեզի վրա Zoom-ը ընտրություն չի թողնում և օգտատերը պետք է տեղադրի հավելվածը (որը կարող է արդեն ներբեռնվել), այնուհետև սեղմել «Սկսել հանդիպում» կոճակը: Այնուամենայնիվ, եթե սեղմեք այս կոճակը առանց հավելվածը տեղադրելու, ապա հանգիստ կհայտնվի նոր տարբերակ՝ «Մուտք գործեք ձեր բրաուզերի միջոցով»: Ավելի կարևոր է, որ դա պահանջում է հակադրվել առաջարկվող գործողությունների ընթացքին: Zoom-ը միտումնավոր թաքցնում է այս տարբերակը՝ իմանալով, որ հյուրերը պարզապես կընտրեն տեղադրել հավելվածը: Այն ծառայում է երկու նպատակի՝ մեծացնում է բիզնեսի հիմնական ցուցանիշը (ներբեռնումների թիվն աճում է) և վատթարանում է օգտագործողի փորձը (օգտատերերը հանդիպման են գալիս սթրեսային վիճակում):