Japan Tobacco-ի գործադիր տնօրեն Մասամիչի Տերաբատեն բացատրել է, թե ինչու է ճապոնական ընկերությունը պահպանել իր բիզնեսը Ռուսաստանում: Ձեռնարկատիրոջ խոսքով՝ որոշումը կայացվել է ներդրողներին բավարարելու համար։ Ծխախոտի արտադրանք արտադրողը (ապրանքանիշերը Winston, LD, Camel, Sobranie, Donskoy Tabak, Kiss, Peter I և այլն) իր մատակարարումների մի մասն ուղարկել է Թուրքիայի տարածքով և հիմնական անձնակազմին տեղափոխել Հոնկոնգ: Ուկրաինայում հատուկ գործողության մեկնարկով Japan Tobacco-ն, որի 33%-ը պատկանում է պետությանը, չի բացառել իր բիզնեսի վաճառքը Ռուսաստանի Դաշնությունում։ Սակայն, ի վերջո, ընկերությունը որոշել է պահպանել բիզնեսը՝ դադարեցնելով բոլոր ներդրումային և շուկայավարման գործունեությունը Ռուսաստանում։ Ծխախոտ արտադրողի ղեկավարի խոսքով՝ ռուսական շուկան բաժին է ընկել ընկերության ընդհանուր շահույթի մոտ 20%-ին։ 2023 թվականին այն կազմում էր մոտ 3 միլիարդ դոլար: Ներդրողները մտահոգված էին շահույթի հնարավոր անկմամբ, և Japan Tobacco-ն կխախտի իր հավատարմագրային պարտավորությունները՝ հեռանալով Ռուսաստանից, բացատրեց Terabatake-ն:
«Վատագույն դեպքում նույնիսկ բաժնետերերի կողմից դատի տալու վտանգ կա, եթե մենք դադարեցնենք բիզնեսով զբաղվելը, որը կարող ենք շարունակել», – ասել է ճապոնական ընկերության գործադիր տնօրենը:
Japan Tobacco-ն արտասահմանյան խոշորագույն ընկերություններից մեկն է, որը պահպանել է իր ռուսական բիզնեսը: Երկրում ունի ավելի քան 4 հազար աշխատակից և չորս գործարան։
2023 թվականի նոյեմբերին Japan Tobacco-ի կորպորատիվ կապերի և հաղորդակցության տնօրեն Սերգեյ Գլուշկովն արդեն բացատրել էր, թե ինչու է ծխախոտ արտադրողը որոշել պահպանել ռուսական բիզնեսը։ Այնուհետև թոփ մենեջերն ասաց, որ ընկերությունը չի ցանկանում ռուս սպառողներին զրկել «ապրանքից, որին նրանք սովոր են»։