Klarna-ն շարունակում է դիվերսիֆիկացնել իր բիզնեսը BNPL (գնում՝ վճարում հետո) ծառայությունից դեպի մանրածախ բանկային ծառայություններ։ Ծառայությունը գործարկում է հաշիվ գումարների պահպանման և գնումների համար կեշբեք-պարգևատրումներ ստանալու համար։ Klarna-ի քարտի հետ միասին, որը արդեն հասանելի է ԱՄՆ-ում և որոշ եվրոպական շուկաներում, սա լուրջ մրցակցային առաջարկ է ավանդական բանկինգի համեմատությամբ։
Մարդիկ կարող են հարմար և շահավետ կերպով ծախսել իրենց գումարները ինչպես առցանց, այնպես էլ օֆլայն, կատարելով վճարումներ մաս-մաս, իսկ Klarna-ն կարող է բարձրացնել հաճախորդների ակտիվությունը, շրջանառությունը և միջին ծախսը՝ շնորհիվ այն բանի, որ գումարները միշտ հասանելի են։
Սա հեռատես որոշում է. BNPL շուկայում մրցակցությունը սրվում է, ինչպես նաև կարգավորիչների հսկողությունը տարբեր երկրներում։ Եկամուտների աղբյուրների դիվերսիֆիկացումը, բիզնես մոդելի էվոլյուցիան և նոր դիրքավորումը մեծ կարևորություն ունեն Klarna-ի հրապարակային տեղաբաշխման լույսի ներքո, որը նախատեսված է հաջորդ տարվա առաջին կեսին։