Հայկական Krisp ստարտափը թողարկել է արհեստական ինտելեկտի գործառույթ, որը հնդկական անգլերենի շեշտադրումները «վերափոխում է» ամերիկյան շեշտադրումների։ Սա առաջին ստարտափը չէ, որն օգտագործում է AI շեշտադրումները փոխելու համար, սակայն Krisp-ի ալգորիթմն աշխատում է իրական ժամանակում՝ առանց որևէ նախնական ուսուցման: AI-ը պահպանում է բնօրինակ ձայնը, բայց այն ճշգրտում է, որպեսզի այն ավելի հասկանալի հնչի: Ընկերության համահիմնադիր Արտո Մինասյանի խոսքով, գաղափարն իր մոտ առաջացել է անձնական փորձից ելնելով. չնայած անգլերենի լավ մակարդակին, մարդիկ հաճախ չեն կարողանում հասկանալ դա իրենց առոգանության պատճառով: Հնդկական առոգանությունն ընտրվել է տեխնոլոգիական ոլորտում աշխատող մայրենիների մեծ թվով:
«Սա կողմնակալության խնդիր չէ, դա պարզապես հաղորդակցության իրականությունն է: Արագ տեմպերով հանդիպումների ժամանակ նույնիսկ փոքր թյուրիմացությունները կարող են դանդաղեցնել որոշումների կայացումը, կրկնվել և նվազեցնել ընդհանուր արդյունավետությունը», – բացատրում է Արտո Մինասյանը:
Ֆունկցիան արդեն փորձարկվել է խոշոր ընկերությունների և զանգերի կենտրոնների կողմից։ AI-ի շնորհիվ Կրիսպն ասաց, որ վաճառքի արդյունավետությունն աճել է 26,1%-ով, իսկ մեկ գործարքից ստացված եկամուտն աճել է 14,8%-ով:
Հնդկական 17 բարբառների շեշտադրումը հասանելի է Krisp աշխատասեղանի հավելվածի միջոցով և համատեղելի է Zoom-ի, Google Meet-ի և Microsoft Teams-ի հետ: Անվճար պլանն առաջարկում է օրական 60 րոպե; անսահմանափակ օգտագործման համար հարկավոր է ամսական $15 բաժանորդագրություն գնել: Ընկերությունը նախատեսում է թողարկել բջջային հավելվածներ և ավելացնել մշակում այլ լեզուների համար։