Իտալական սպորտային մեքենաներ արտադրող Lamborghini-ն ներկայացրել է նորացված կորպորատիվ ինքնությունը և տարբերանշանը: Ընկերությունն ընդգծում է, որ սա լոգոյի առաջին փոփոխությունն է վերջին 20 տարվա ընթացքում։ Վերականգնումն արտացոլում է նոր ռազմավարություն, որը կենտրոնացած է «էկոլոգիական բարեկեցության և ածխաթթվացման» վրա, ինչպես նաև ավտոարտադրողի առաքելության «համարձակ, անսպասելի և վավերական» արժեքների վրա։ Նոր լոգոտիպը տեսողականորեն հիշեցնում է հինը։ Այն պահպանում է հերալդիկ վահանը, «զայրացած ցլի» կերպարը և ապրանքանիշը: Միևնույն ժամանակ, մակագրության տառատեսակը մի փոքր ավելի լայնացավ, դիզայնը կորցրեց իր ռելիեֆը, իսկ ոսկեգույնը դարձավ շատ ավելի խլացված: Հանրահայտ «զայրացած ցուլը» առաջին անգամ կօգտագործվի առանց վահանի հաղորդակցություններում, ինչն էլ ավելի մեծ ընդգծում կտա նրան։