Հունիսին նախատեսվում է իրականացնել ավտոբուսային երթուղիների ընդլայնման լայնածավալ ծրագիր, որը կանդրադառնա Մաշտոցի պողոտայից մինչև Իսակովի պողոտա գծի երկարացման վրա։ Նախատեսվում են նաև երթևեկության կազմակերպման փոփոխություններ, որոնք կազդեն գրեթե ամբողջ Փոքր կենտրոնի վրա: Մաշտոց փողոցից ավտոբուսային գիծը կգնա Խորենցի փողոց, այնուհետև Իտալիայի և Բեյրութի փողոցներով՝ Արգիշտի փողոց և կամրջով կանցնի Իսակովի պողոտա։ Սարյան փողոցում նախատեսվում է ներդնել միակողմանի երթևեկություն և ավելացնել ավտոբուսային գծեր։ հակառակ ուղղությունը կլինի Մաշտոցի երկայնքով։ Կա նաև մի նախագիծ, որը նախատեսում է Փոքր կենտրոնի մի շարք հատվածներում երթևեկությունը լիովին դադարեցնել։ Հիմնական գաղափարն այն է, որ Փոքր կենտրոնը հետիոտների համար ավելի մատչելի և հարմար լինի։ Սկզբնական շրջանում նախագիծը ներառում է Աբովյան փողոցի մի մասը։ Բացի այդ, Հանրապետության հրապարակի մի մասը կդառնա բացառապես հետիոտնային՝ սահմանափակված տրանսպորտային միջոցների երթևեկությամբ։ Ավելի վաղ Կենտրոնի ղեկավար Պետրոս Պետոյանը հայտարարել էր, որ նախատեսվում է հատվածը դարձնել Կասկադի հետիոտնի մոտ։ Ինչ վերաբերում է հեծանվային ուղիներին, ապա, ըստ Արությունյանի, ֆրանսիացի գործընկերների հետ անցկացվում են հետազոտական աշխատանքներ և բնակիչների շրջանում հարցումներ՝ պարզելու համար, թե որ երթուղիներն են ամենաշատ պահանջարկը վայելում։