Շվեյցարական Nestle-ն, որը դադարեցրել է ներդրումները Ռուսաստանի Դաշնությունում, Nesquik ապրանքանիշը գրանցել է Rospatent-ում։ Մտավոր սեփականության դաշնային ծառայության գրանցամատյանում համապատասխան գրառումը կատարվել է սեպտեմբերի 13-ին։ Ընկերությունը պաշտպանել է ապրանքանիշի նկատմամբ իր իրավունքները Ռուսաստանում մինչև 2034 թվականի օգոստոսը Տեխնիկական կանոնակարգերի միջազգային օրենսգրքի 30-րդ դասի ներքո՝ կակաո, կակաոյի վրա հիմնված արտադրանք և խմիչքներ: Շվեյցարական Nestle-ն վերսկսել է Nescafe սուրճի ապրանքանիշի ապրանքանիշերի գրանցման հայտերի ընդունումը։ 2023-2024 թվականների բաց գրանցամատյանների համաձայն՝ ընկերությունը գրանցել է Nescafe նշանի տարբեր տարբերակներ՝ «Nescafe Classic», «Nescafe Gold», «Nescafe Classic Crema» և այլն:
«Կարելի է ենթադրել, որ այս կերպ Nestle-ն փորձում է փրկել իր ապրանքանիշերը հարկադիր չեղարկումից։ Իրոք, օրենքի համաձայն, եթե նշանը երեք տարի չօգտագործվի, դրա գրանցումը կարող է վաղաժամկետ դադարեցվել շահագրգիռ կողմերի պահանջով», – ասել է Online Patent-ի արտոնագրային հավատարմատար Ալինա Սիդորովան:
Արտասահմանյան այլ ընկերություններ, ինչպիսիք են Coca-Cola-ն, Starbucks Corporation-ը և Hyundai-ն, նույնպես ակտիվացրել են իրենց ապրանքանիշերի վերագրանցումը: Սակայն հնարավոր է, որ այդ ընկերությունների հիմնական նպատակը ոչ միայն իրենց ապրանքանիշերի պաշտպանությունն է, այլև ռուսական շուկա հնարավոր վերադարձի նախապատրաստումը։ Nestle-ն սահմանափակեց իր գործունեությունը Ռուսաստանում 2022 թվականի մարտին SVO-ի մեկնարկից հետո։ Սկզբում ընկերությունը դադարեցրեց ներդրումները ռուսական շուկայում, ապա դադարեցրեց որոշ ապրանքանիշերի վաճառքը, ինչպիսիք են KitKat-ը և Nesquik-ը: Շվեյցարական արտադրողը հայտնել է, որ կդադարեցնի ոչ հիմնական սննդամթերքի արտահանումը Ռուսաստան, ինչպիսին է Nespresso սուրճը։ Միևնույն ժամանակ, Nestle-ն այն ժամանակ հայտարարեց, որ չի ծրագրում շահույթ ստանալ Ռուսաստանում և ցանկացած հնարավոր եկամուտ կուղղի հումանիտար կարիքներին։