Շվեյցարական պարենային հսկա Nestle-ը նպատակաուղղված է վաճառքի կայուն աճին երկրորդ եռամսյակից մինչև տարեվերջ: Առաջին եռամսյակում 5,9% անկումից հետո ընկերությանը հաջողվել է հաղթահարել ծախսերի գնաճի ճգնաժամը և վաճառքի անկումը, որը պայմանավորված է փոխարժեքի անկայունությամբ պայմանավորված բարձր գներով։ Nestle-ի գործադիր տնօրեն Մարկուս Շնայդերը Schweiz am Wochenende թերթին ասել է. «Այժմ մենք տեսնում ենք իրավիճակի կայունացում»: Նա կանխատեսում է վաճառքի 4% աճ։ Nespresso, KitKat և Perrier ապրանքանիշերն արտադրող ընկերության գործադիր տնօրենը նաև ասել է, որ բացի վաճառքի աճից, ինքը ակնկալում է «դրական ներդրում ապրանքների տեսականու մեջ»: Mars ընկերության հետ միասին Nestle կորպորացիան համարվում է մոնոպոլիստ կենդանիների կերի ռուսական շուկայում։