Wildberries և Ozon շուկաների շահագործման մեջ խափանում է տեղի ունեցել, ինչը հետևում է ծառայության ձախողման տվյալներից։ Բողոքների մեկ երրորդը գալիս է Մոսկվայից։ Wildberries-ի վերաբերյալ բողոքների թիվը գերազանցում է 1,3 հազարը: Օզոնի օգտատերերը շատ ավելի հազվադեպ են հայտնել խնդիրների մասին՝ գրանցվել է 160 դեպք։ Բողոքները վերաբերում են որոնման կատարմանը, ապրանքների կատալոգի բեռնմանը և այլ խնդիրներին: Wildberries-ի մամուլի ծառայությունից ասացին, որ «շուկայի բոլոր ծառայությունները կայուն են աշխատում»: «Մասնագետները վերացրել են անոմալիան, և մեր օգտատերերը կարող են կրկին օգտվել ծառայությունից՝ առանց որևէ սահմանափակումների», – ավելացրել են նրանք։
Ozon-ի խմբագիրները հայտնել են, որ ծառայությունները կայուն են աշխատում։ «Հաճախորդները կարող են պատվիրել և վճարել ապրանքների համար առանց որևէ դժվարության: Օգտատերերի կողմից զանգվածային բողոքներ չկան»,- ասաց մամուլի ծառայության ներկայացուցիչը։