Ռուսական Ozon շուկան հաղորդագրություններ կուղարկի Բելառուսի, Հայաստանի, Ղրղզստանի և Ուզբեկստանի բնակիչներին՝ խրախուսելով նրանց գրանցվել որպես վաճառող կամ բացել պիկապ կետ: Փորձագետները կարծում են, որ դա արդարացված է, քանի որ Ռուսաստանում շուկաների շրջանառությունը նվազում է։ Հստակ հայտնի չէ, թե քանի հաղորդագրություն կուղարկվի, սակայն շուկան հավաքում է տվյալներ, այդ թվում՝ յուրաքանչյուր երկրի համար ամսական մինչև 5 միլիոն հաղորդագրություն ուղարկելու գները: Kontur.Purchases-ի նյութերը պարունակում են նպատակային հաղորդագրությունների օրինակներ՝ պիկապ կետ բացելու գներով: Այսպես, Ուզբեկստանում պիկապ կետի համար Օզոնը խոստանում է 80 միլիոն սում (516 հազար ռուբլի), Բելառուսում՝ մինչև 6000 BYN (169 հազար ռուբլի), Հայաստանում՝ մինչև 2,5 միլիոն դրամ (573 հազար ռուբլի), Ղրղզստանում՝ 573 հազար ռուբլի: 412 հազար սոմ (426,8 հազար ռուբլի): Գործարարներին, ովքեր կորոշեն դառնալ վաճառող, խոստանում են մինչև 50 միլիոն գնորդներ։ Տեղեկագրի թիրախային լսարանը 25-ից 54 տարեկան մարդիկ են, առանցքը՝ 25-ից 44 տարեկան, յուրաքանչյուր երկրում աշխարհագրական դիրքը մեծ և փոքր քաղաքներն են: Հնարավոր է, որ հաղորդագրություններ ուղարկվեն ազգային լեզվով։ Ընկերությունը չի մեկնաբանել մրցույթը, սակայն պարզաբանել է, որ SMS ուղարկելը միայն խթանման գործիքներից մեկն է: Ozon-ը սկսել է զարգացնել իր միջազգային բիզնեսը 2020 թվականին։ Այնուհետև հիմնական ուղղություններն էին Չինաստանը, Թուրքիան, Ղազախստանը, Բելառուսը, Հնդկաստանը, Կորեան, Իսրայելը, Մոլդովան եւ Թաիլանդը։ 2021 թվականին Ozon-ը ձեռք բերեց տեղական շուկա և սեփական լոգիստիկ ենթակառուցվածք Ղազախստանում և Բելառուսում: 2022 թվականին Օզոնը ներկայացուցչություն բացեց նաև Թուրքիայում։ 2024 թվականին շուկան հայտարարեց, որ նախատեսում է Ուզբեկստանում զարգացնել սեփական լոգիստիկ ենթակառուցվածքը՝ ներառյալ պահեստային համալիրները և առաքման ծառայությունները: Օզոնն առկա է նաև Հայաստանում։
«Կարծում եմ, որ Օզոնը սպառել է այն ամենը, ինչ կարող էր Ռուսաստանում, մնացել են միայն փոքր քաղաքները, այնպես որ մենք պետք է ավելի մեծացնենք: Միավորները հարմար են, հատկապես նման մեծ շուկայի դեպքում: Այլ երկրներում զարգանալու համար, իհարկե, պետք է ներգրավել վաճառողներ և գործընկերներ, որոնք կօգնեն սկզբնական փուլերում», – ասաց AUREK-ի համանախագահ Անաստասիա Ալաևան:
Ըստ AUREK-ի համանախագահ Տատյանա Գուդինայի՝ ընտրված մեթոդը՝ SMS ուղարկելը, ճիշտ որոշում է։
«Մարդիկ հաճախ բացում են SMS հաղորդագրություններ՝ չընթերցված կարգավիճակով` կախված իրենց աչքի առաջ: Բանկերն ամենից հաճախ ուղարկում են SMS-ներ փոխանցումների կամ անձնական հաշիվները համալրելիս: Իմ կարծիքով, սա միանգամայն տրամաբանական է և նույնիսկ մտածված»,- ասում է Գուդինան։
2024 թվականին Ռուսաստանում շուկայական շրջանառության աճը սկսեց դանդաղել։ Ըստ Tochka Marketplaces-ի, շուկաներում առևտուր անող ձեռնարկատերերի միջին շրջանառությունը 2024 թվականին 2023 թվականի համեմատ աճել է 43,4%-ով, իսկ մեկ տարի առաջ նույն ցուցանիշը կազմել է 72,3%: Ըստ My Warehouse-ի՝ My Warehouse ծառայության հաճախորդ-վաճառողների շրջանառությունն այս տարվա առաջին կիսամյակում տարեկան կտրվածքով աճել է 23%-ով, իսկ անցյալ տարի՝ 31%-ով։ ANO «Թվայնացում և նոր տեխնոլոգիաներ» FAS-ի գլխավոր տնօրեն Ալեքսեյ Կոժևնիկովը «Կոմերսանտին» ասել է, որ ակնկալում է վաճառողների արտահոսք շուկաներից 2024-2025 թվականներին, քանի որ նրանցից շատերը չեն կարող հաղթահարել աշխատանքային պայմանները, տուգանքները և հաճախակի փոփոխվող վայրերը: