Սոցիալական ցանցերում այն օգտատերերից, որոնց ամենօրյա լսարանը գերազանցում է 1 հազարը, կարող է պահանջվել իրենց մասին տեղեկություններ փոխանցել Ռոսկոմնադզորին։ Օրենքի համաձայն, տեղեկատվությունը, որը տարածվում է առանց լրատվամիջոցների օգտագործման, պետք է պարունակի հավաստի տեղեկատվություն իր սեփականատիրոջ կամ տարածողի մասին: Այն պետք է ներկայացվի այնպիսի ծավալով, որը թույլ կտա բացահայտել բլոգերին: Պահանջը վերաբերում է նաև սոցցանցի օգտատերերի անձնական էջերին, սակայն շատ դեպքերում այն չի կատարվում։ Այժմ այն կարող է ճշգրտվել և տարածվել այն օգտատերերի վրա, որոնց ամենօրյա լսարանը գերազանցում է 1 հազարը։ Նախաձեռնությունը ենթադրում է, որ ռուսական բիզնեսին կարգելվի իրենց գովազդը տարածել հանրային էջերում, որոնց օգտատերերն իրենք իրենց չեն հայտնել Ռոսկոմնադզորում։ Ավելի վաղ Ռոսկոմնադզորը հայտնել էր, որ YouTube-ը 2024 թվականին արգելափակել է 83 ռուսական ալիք։ Սա երեք անգամ ավելի է, քան 2023 թվականին։ Գերատեսչությունը սա համարել է գրաքննության գործողություն և դատապարտել վիդեոհոսթինգ կայքի գործողությունները։