USD391.1EUR422.27RUB4.6104

Ռուսական մարկետփլեյսները հետևողականորեն վերածվում են ֆինտեխ-հաբերի

Avito-ն և Wildberries-ը դադարում են լինել պարզապես ապրանքների և ծառայությունների ցուցափեղկեր և սկսում են վերահսկել գործարքի ամբողջ շղթան, ներառյալ ֆինանսները։ Դիտարկենք երկու իրադարձություն՝ Avito-ի ներառումը ֆինանսական հարթակների օպերատորների ռեեստրում և Wildberries-ի ու Russ-ի կողմից «Վճարային տեխնոլոգիաներ» միկրովարկավորման ընկերության ստեղծումը։

Avito-ն շարժվում է «մարկետփլեյս + ֆինանսական սուպերմարկետ» ուղիով, մինչդեռ Wildberries-ը կառուցում է էկոհամակարգային ուղղահայաց ֆինտեխ մոդել՝ բանկի, ՄՎԿ-ի (միկրովարկավորման կազմակերպություն) և լիզինգի հետ։

▶️ Ֆինանսական հարթակի օպերատորի (ՕՖՊ) կարգավիճակը Avito-ին թույլ կտա համեմատել բանկային առաջարկները, հեռահար պայմանագրեր կնքել, օգտվել «Թվային պրոֆիլից» Gosuslugi հարթակի միջոցով և առանց մարկետփլեյսը լքելու ձևակերպել վարկ։ Սա նոր հնարավորություն է Avito-ի համար՝ պահպանելու հաճախորդներին, նվազեցնելու հաճախորդի ներգրավման արժեքը (CAC) բանկերի համար, որոնք կաշխատեն որպես գործընկերներ, ինչպես նաև լիովին վերահսկելու օգտագործողի փորձը (UX)՝ ընտրությունից մինչև պայմանագրի կնքում։

2025 թվականի ավարտին նախատեսվում է գործարկել սպառողական վարկեր, ավանդային ծրագրեր, ապահովագրություն և C2C վարկավորում՝ օգտագործված ավտոմեքենաների գնման համար (փողերը բանկից անմիջապես փոխանցվելու են վաճառողին)։ Ապագայում նախատեսվում է ֆինանսական ծառայությունների ընդլայնում այլ կատեգորիաներում՝ «Անշարժ գույք», «Ապրանքներ», «Ծառայություններ», «Աշխատանք»։ Avito-ն դառնում է բանկերի ցուցափեղկ, այլ ոչ թե հակառակը, ինչը փոխում է B2C շուկայի կառուցվածքը՝ հօգուտ մարկետփլեյսների։

▶️ ՌՎԲ (Wildberries + Russ) ստեղծում է փակ ֆինանսական համակարգ՝ առանց արտաքին բանկերից կախվածության։ Բանկ + ՄՎԿ + Լիզինգ մոդելը տալիս է մոնետիզացիայի տարբեր հնարավորություններ՝

• ֆակտորինգ և լիզինգ վաճառողների համար,

• սպառողական օնլայն վարկեր,

• բուն մարկետփլեյսի բանկային սպասարկում։

Նոր ՄՎԿ-ն կարող է դառնալ ապառիկի կամ գնորդի զամբյուղում առկա ապրանքների կետային վարկավորման գործիք։

Այս մոտեցումը փոխում է ֆինանսական ապրանքների բաշխման մոդելը (ոչ թե բանկեր → հաճախորդներ, այլ մարկետփլեյս → բանկեր → հաճախորդներ), ստեղծում է մրցակցություն ինտերֆեյսի համար (ով առաջինը կառաջարկի վարկ) և ձևափոխում է լոյալության կառուցման մեթոդները՝ հաճախորդներն ավելի կապված են մարկետփլեյսի, քան բանկի հետ։

Կիսվել :

Լրահոս

Նմանատիպ նորություններ