2024 թվականի աշնան սկզբին Ռուսաստանում կսկսվի տեսախաղերի պիտակավորման կամավոր փորձ։
«Խաղի պիտակավորումը պետք է նախազգուշացնի օգտատերերին պոտենցիալ ոչ պատշաճ բովանդակության մասին, սա մեր սոցիալական պատասխանատվությունն է խաղացողների համար: Մեր մշակած նկարագրիչները (տեսողական դասավորությունները) նախկինում հաստատվել են էներգետիկայի նախարարության կողմից, և փորձին կանաչ լույս է տրվել», – ասել է Օպերացիոն և խաղերի զարգացման արդյունաբերության մասնագետների ասոցիացիայի (APRIORI) գլխավոր տնօրեն Ալեքսանդր Միխեևը:
Զգայուն բովանդակության ցանկը կներառի բռնության, ծխելու և ալկոհոլի, թմրանյութերի օգտագործման, անպարկեշտ խոսքերի տեսարաններ, ինչպես նաև վախի և միկրոգործարքների հետ կապված տեսարաններ: Ներկայումս նկարագրիչների ներդրման տեխնոլոգիական լուծումները փորձարկվում են VK Play-ի և RuStore-ի, խաղային Lesta Games, Astrum Entertainment, 1C Games ընկերությունների կողմից: Խաղերի պիտակավորման վերաբերյալ կամավոր փորձարկումը կլինի միասնական խաղային արդյունաբերության ինքնակարգավորման առաջին քայլը։