Russ Group-ը հայտարարել է Նովոսիբիրսկում Transport Reklama օպերատորի գնման մասին: Գործարքի արդյունքում ընկերության մասնաբաժինը Նովոսիբիրսկի արտաքին գովազդի շուկայում կկազմի մոտ 20%:
«Գործարքը թույլ կտա մեզ զարգացնել մեր ներկայությունը Նովոսիբիրսկում, բարելավել մեր նպատակային ծրագիրը և ավելացնել առաջարկվող գովազդային գույքագրման տեսականին», – ասել է Russ-ի տարածաշրջանային վաճառքի տնօրեն Ալեքսանդրա Սինյավսկայան, որը մեջբերել է Russ Group-ի Telegram ալիքը:
Սինյավսկայայի խոսքով՝ Ռասսը շարունակում է ընդլայնել իր տարածաշրջանային ներկայությունը։ Գործարքի գումարը և դրա պարամետրերը նշված չեն: 2024 թվականի գարնանը Խումբը գնել է արտաքին գովազդի Vostok-Media, Billboard-68 և STA Company ընկերությունները։ Հունիսին Russ-ը հայտարարեց Կալինինգրադի արտաքին գովազդի շուկա մտնելու մասին: Ըստ Rusprofile-ի՝ Novosibirsk Transport Advertising LLC-ն հիմնադրվել է 2016 թվականի դեկտեմբերին։ Աշխատողների միջին թիվը 2023 թվականին կազմել է 6 մարդ։ Եկամուտը նախորդ տարվա վերջին կազմել է 23 մլն ռուբլի՝ 2022 թվականի համեմատ աճելով 121%-ով, զուտ շահույթը՝ 633 հազար ռուբլի (աճը՝ 126%)։ 2024 թվականի ապրիլի 9-ի դրությամբ Տրանսպորտային գովազդի 100%-ը պատկանում էր Պավել Տելեգինին։ Նա նաև «Գովազդային առցանց ընկերությունների խումբ» ՍՊԸ-ի գլխավոր տնօրենն ու հիմնադիրն է և «Մետրոլիդեր» ՍՊԸ-ի հիմնադիրը (երկու ընկերություններում էլ հիմնական գործունեությունը գովազդային գործակալությունների գործունեությունն է): Հունիսի 18-ին Wildberries շուկան և արտաքին գովազդի օպերատոր Russ Group-ը հայտարարեցին միաձուլման մասին՝ ստեղծելու «վերջին թվային առևտրային հարթակ»: Միավորված ընկերությունը կգլխավորի Տատյանա Բակալչուկը։ Wildberries-ի և Russ-ի միաձուլման նպատակներից մեկը, ըստ RBC-ի աղբյուրների, եղել է ամբողջ աշխարհում ռուբլով վճարումների համար «շրջանցող SWIFT»-ի վճարային համակարգի ստեղծումը: