Soul Machines ընկերությունը, որը մշակում է արհեստական ինտելեկտի վրա հիմնված «բիոդվային մարդիկ» և Authentic Brands Group-ը, որին պատկանում են համաշխարհային աստղերի պատկերներն օգտագործելու իրավունքները, ցուցադրել են իրենց համատեղ աշխատանքի արդյունքը Օսթինում (Տեխաս) South by Southwest տեխնոլոգիական համաժողովում։
Մերիլին Մոնրոյի մահից 60 տարի անց էկրաններին կենդանացավ նրա թվային դուբլը, որը հեշտությամբ հաղորդակցվում է LLM տեխնոլոգիաների, մասնավորապես ChatGPT 3.5-ի միջոցով: «Թվային Մերլինը» իրատեսորեն ընդօրինակում է մարդու դեմքի արտահայտությունները և «բնօրինակի» հաղորդակցման ոճը, ինչպես նաև հարմարվում է զրուցակցի կարիքներին:
Soul Machines թվային կերպարի հետ զրույցի միջին տևողությունը 20 րոպե է: Այս նորամուծությունը ևս մեկ քայլ առաջ է՝ ընդլայնելու հայտնիների ժողովրդականությունը նույնիսկ նրանց մահից հետո փող աշխատելու հնարավորությունը: Authentic Brands Group-ը ներկայացնում է այնպիսի պատկերներ, ինչպիսիք են Մոնրոն, Էլվիս Փրեսլին, Մուհամեդ Ալին, Շաքիլ Օ’Նիլը, Դեյվիդ Բեքհեմը և այլոք:
«Մերիլին Մոնրոն մնում է հավերժական խորհրդանիշ՝ ոգեշնչելով սերունդներին իր տաղանդով, խարիզմայով և մնայուն ժառանգությամբ», – ասել է Authentic Brands Group-ի գործադիր փոխնախագահ Դանա Քարփենթերը: Ընկերությունը ուրախ է համագործակցել Soul Machines-ի հետ, որի առաջադեմ տեխնոլոգիաները նա համարում է իդեալական աստղերի պատկերները կյանքի կոչելու համար՝ չհավակնելով, որ դրանք լիարժեք փոխարինող են: Պարզապես AI-ի դարաշրջանում մենք պետք է օգտվենք բոլոր տարբերակներից և թույլ տանք երկրպագուների նոր սերունդներին շփվել խորհրդանշական արվեստագետների և մարզիկների հետ:
«Այս համագործակցությունը ցույց է տալիս AI-ի փոխակերպող ուժը ապրանքանիշերի և սպառողների միջև կապի մեջ», – ասում է Soul Machines-ի գործադիր տնօրեն և համահիմնադիր Գրեգ Կրոսը: «Digital Marilyn-ը ավելին է, քան նոստալգիան։ Սա մի հայացք է դեպի հետաքրքիր փոխազդեցությունների ապագան»: